زالو درمانی تاثیرات شگفت انگیزی در درمان بیماری ها دارد و می تواند بسیار مفید باشد.

دکتری کوچک که معجزه هایی بزرگ می کند/اثرات فوق العاده زالو درمانییونس نجفیان متخصص طب سنتی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: تاکنون۶۰۰ نوع زالو شناسایی و کشف شده است که فقط ۱۵ نوع از آن ها در طب پزشکی کاربرد دارند، زیرا زالو درمانی اثرات درمانی فوق العاده ای دارد و البته سایر زالو هایی که در درمان بکار گرفته نمی شوند چه بسا بیماری زا و خطرناک هستند.

 

او ادامه داد: زالو درمانی مقالات علمی دارد که در پاب مد، آی اس آی چاپ شده و برای بیماری‌های مختلف استفاده می‌شود.

متخصص طب سنتی گفت: یکی از روش‌های موثر بعد از جراحی پلاستیک زالو درمانی است، معمولا بعد از جراحی های زیبایی صورت استفاده از زالو درمانی نتیجه جراحی را بهتر می کند.

نتایج مثبت زالو در پیوند اعضا

دکتر جواد مجتبوی مدیر طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی هم در این باره گفت: زالو درمانی بیشتر در طب سنتی استفاده می‌شود البته موارد استفاده آن توسط متخصصین و پزشکان دوره دیده ایرانی باید مشخص باشد و برای همه کس انجام نمی‌شود.

اوادامه داد: زالو درمانی درخارج از کشور در موارد پیوند اعضا قبل از عمل جراحی انجام می‌شود و تا به حال نتایج مثبتی هم داشته است.

مدیر طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی گفت: زالویی که مورد استفاده قرار می‌گیر باید ازگونه‌ای باشد که اثرات درمانی دارد.

مجتبوی در رابطه بااینکه زالو درمانی برای چه بیمارانی مورد استفده قرار نمی‌گیرد افزود: در بیماری‌های تب دار و حاد، بیماران گوارشی و بیمارانی که کم خونی دارند استفاده نمی‌شود.

او ادامه داد: برخی ممکن است یک زالو را برای چند نفر استفاده کنند و این کاملا غیر بهداشتی و خطرناک است.

موجودیی دوست داشتنی و معجزه زا 

میرزایی پرورش دهنده زالو هم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در چند سال اخیر واردات زالو به ما آسیب زده، اما چون زالو یک موجود یک با رمصرف است هرچی تولید داشته باشیم می‌توانیم بفروش برسانیم.

او ادامه داد: قیمت زالو بیشتر فصلی است، در فصل تابستان، چون زالو در استان‌های شمالی کشور فراوان است قیمت زالو کمی پایین تر، اما در فصل زمستان بالا تراست و خوشبختانه ما با تولید این قیمت را متعادل می‌کنیم.

پرورش دهنده زالو در پاسخ به این سوال که زالو از نظر او چطور جانوری است، گفت: زالو یک موجودی است که باید باهاش انس گرفت و بعد از اینکه اثرات اون تو درمان رو افراد بتوانند تجربه کنند موجودی دوست داشتنی و معجزه زا می‌شود.

انتهای پیام //ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.