سرپرست آموزش و پرورش گچساران گفت: پیشرفت تحصیلی و تربیتی ۱۲ هزار و ۸۰۵ دانش آموز ابتدایی این شهرستان در سامانه جامع سناد ثبت و ارزیابی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،ایوب مقیمی،سرپرست آموزش و پرورش گچساران گفت: گچساران رتبه نخست ارزیابی دانش آموزان در مناطق سیزده گانه کهگیلویه و بویراحمد را کسب کرده است.

مقیمی بیان کرد: براساس برنامه ریزی قرار است ۱۲ هزار و ۸۳۱ دانش آموز ابتدایی در این سامانه ارزیابی شود که این طرح در شهرستان پیشرفت ۹۹.۸۰ درصدی دارد.

دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان دنا با ارزشیابی چهار هزار و ۳۵۳ دانش آموز در این سامانه و پیشرفت ۹۹.۴۸ درصد رتبه دوم استان را به خود اختصاص داد.

آموزش و پرورش شهرستان باشت نیز با ثبت ارزیابی ۲ هزار و ۱۸۱ دانش آموز و پیشرفت فیزیکی ۹۹.۱۸ درصدی مقام سوم این طرح را کسب کرد.

با مشارکت مرکز فناوری اطلاعات و مرکز ارزشیابی و پایش کیفیت وزارت آموزش و پرورش، امکان ورود اطلاعات جمع‌آوری‌شده برای ثبت ارزشیابی پیشرفت تحصیلی -تربیتی دانش‌آموزان دوره ابتدایی در سامانه «سناد» فراهم شده است.

سامانه سناد به نشانیhttp: / /snd.medu.ir / در راستای تأمین انتظارات مدیران، معاونان و معلمان در مدارس ابتدایی راه اندازی شده است.

اطلاعات و ثبت ارزشیابی پیشرفت تحصیلی – تربیتی دانش‌آموزان توسط معلم از طریق فرم الف (گزارش پیشرفت تحصیلی- تربیتی دانش‌آموزان) و تنظیم فرم ب (کارنامه پیشرفت تحصیلی - تربیتی دانش‌آموزان بر اساس درجات مقیاس رتبه‌ای) وارد سامانه می‌شود.

کهگیلویه و بویراحمد ۱۵۰ هزار نفر دانش آموز دارند که ۲۵هزار نفر آن در شهرستان گچساران تحصیل می کنند.

انتهای پیام/پ

پیشرفت تحصیلی  دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.