با حضور مسئولان مشکلات روستای منبت ایران بررسی شد.

بررسی مشکلات روستای منبت ایرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با حضور جمعی از مسئولان شهرستان کمیجان به همراه مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در "سمقاور" روستای منبت ایران و در جمع مردم مسائل پیش روی منبت کاران بررسی شد.

روزنامه جامع شهر یکی ازمهم‌ترین مسائلی بود که منبت کاران و مردم سمقاور مطرح کردند و بر تحقق آن تاکید شد؛ در روستای خسروبیگ هم مشکلات مردم این روستا مورد بررسی قرار گرفت و روند احداث سالن ورزشی روستا مورد بازدید قرار گرفت.

جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های بخش مرکزی و بخش میلاجردهم با حضور مسئولان شهرستان کمیجان و مقدسی نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در شهرستان کمیجان برگزار شد.

مقدسی نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در جمع مدیران اجرایی گفت: باید در کنار یکدیگر و با تعاملات بیشتر در تلاش باشیم با توجه به اولویت‌های هر بخش رفع مشکلات و همچنین خدمت رسانی به مردم باشیم.

فرمانداری شهرستان کمیجان هم اولویت‌های شهرستان را راه‌های مواصلاتی، بهداشت و درمان و اشتغال عنوان کرد و گفت تلاش می‌کنیم محور پیگیری‌های ما بر اساس این سه عنوان باشند و برنامه‌هایی که در شهرستان در حال برگزاری و برگزار خواهد شد در جهت تحقق این سه موضوع می‌باشد.

انتهای پیام / ج

با حضور مسئولان مشکلات روستای منبت ایران بررسی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار