مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت:حضرت علی و حضرت فاطمه باید الگوی جوانان مسلمان باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام ناصر خدایاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در اولین نمایشگاه تخصصی جهیزیه و ملزومات عروسی با اشاره به اینکه حضرت علی و حضرت فاطمه باید الگوی جوانان مسلمان باشند، گفت: تنهایی مختص خواست و هر موجود دیگری مخصوصا زن و مرد در تکمیل ابعاد وجودی خود در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و سلامتی روح و روان محتاج یکدیگر هستند.
 
حجت الاسلام ناصر خدایاری ادامه  داد: ماهواره‌ها و فضای مجازی الگوی زندگی جوانان شده و روش‌های غلط تامین نیاز از سوی آن‌ها مطرح می‌شود.
 
او با اشاره به اینکه  خانواده‌ها به چهار دسته متلاشی، متزلزل، متعادل و متعالی تقسیم می‌شوند گفت:خانواده متلاشی خانواده‌ای که یا طلاق در آن اتفاق افتاده و یا فوت یکی از والدین از تلخی‌های آن‌ها بوده و از هم گسیخته هستند در مسائل جزیی متمرکز هستند تقسیم نقش وجود ندارد و جایگاه پدر و مادر و فرزند مشخص نیست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت:خانواده متزلزل، ثبات ندارد و فی الواقع تحت تاثیر عوامل بیرونی بوده در معرض فرو پاشی است.

او افزود:خانواده متعادل، نقش هر یک از اعضای خانواده در آن مشخص است و به صورت مشارکتی امور در آن تصمیم گیری می‌شود، این خانواده آینده نگر بوده و مشورت در آن جا افتاده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی بیان کرد:خانواده متعالی، تمام مولفه‌های پیشرفت و داره نقش‌ها در آن جا افتاده و پیشرفت و رشد تک تک اعضای خانواده به موازات هم مورد توجه قرار دارد.

حجت الاسلام خدایاری ادامه داد: فقر از عوامل اصلی افزایش طلاق نبوده به طوری که در طبقات مرفه تهران از هر ۵ ازدواج یکی به طلاق منجرب می‌شود.
 
انتهای پیام/م
 

نمایشگاه تخصصی جهیزیه و ملزومات عروسی در ارومیه گشایش یافت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.