اولین کافه‌کتاب کودک‌ونوجوان با هدف ایجاد محیطی امروزی، مناسب و امن برای کودکان‌ونوجوانان کرمانشاهی افتتاح شد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فتاحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت : با حضور اعضای کودک و نوجوان و جمعی از نمایندگان رسانه‌های مختلف خبری استان کرمانشاه، اولین «کافه‌کتاب کودک‌ونوجوان» در مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری شهر کرمانشاه افتتاح شد.

وی گفت : در این آیین که با استقبال اعضا، خانواده‌ها و جمع زیادی از خبرنگاران برگزار شد، اولین کافه‌کتاب کودک‌ونوجوان در شهر کرمانشاه درحالی به بهره‌برداری رسید که اعضای مرکز کانون در آماده‌سازی و راه‌اندازی آن مشارکت فعال داشتند.

 فتاحی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری آمادگی این را دارد که خود را با نیاز‌های کودک‌ونوجوان امروز به‌روزرسانی کند، گفت: در ادامه فعالیت‌های کتاب‌محور در مراکز کانون و همچنین به منظور توجه بیشتر به امر کتاب و کتاب‌خوانی، اولین کافه‌کتاب کودک‌ونوجوان را افتتاح کرده‌ایم.

وی افزود: این کافه‌کتاب به همت اعضا و مربیان در مرکز شماره ۲ کانون و در فضایی که بلااستفاده بوده، بازسازی شده و قرار است پاتوقی برای معرفی کتاب‌های برتر، بحث کتاب، کتاب‌خوانی و ... با طعم چای و دمنوش‌های گیاهی باشد.

بر همین اساس، کافه‌کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری در محیطی به مساحت ۴۰ متر مربع بازسازی شده است و علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی، محلی برای برگزاری انجمن‌های ادبی، پاتوق قصه‌گویی، پخش و نقد فیلم، پویانمایی، و.. نیز خواهد بود .

 

 

انتهای پیام/د

کافه‌کتاب کودک‌ونوجوان افتتاح شد

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.