سرمربی تیم فوتبال لیورپول جزئیات تماس تلفنی گواردیولا پس از قهرمانی سرخپوشان آنفیلد در لیگ قهرمانان اروپا را فاش کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه دیدار تیم‌های فوتبال لیورپول و منچسترسیتی در چارچوب جام خیریه (کامیونیتی شیلد) یورگن کلوپ درباره پپ گواردیولا و نوع رابطه خود با این مربی اسپانیایی توضیحاتی را بیان کرد.

لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲ بر صفر تاتنهام را شکست داده و جام قهرمانی را بالای سر برد، قهرمانی لیگ جزیره را با یک امتیاز کمتر به تیم پپ گواردیولا واگذار کرد. حالا در آستانه یک رویارویی دیگر بین این ۲ رقیب، یورگن کلوپ به تشریح جزئیات تماس تلفنی غیر منتظره گواردیولا پس از قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان پرداخت.

پس از قهرمانی لیورپول در اروپا و با ورود کلوپ به اتاق رختکن، "لی نوبس" رئیس تیم فیزیوتراپی لیورپول که نوامبر گذشته از منچسترسیتی به خدمت گرفته شده بود به او نزدیک شد.

کلوپ گفت: "لی نوبس" تلفن خود را به من داد. من به صفحه گوشی نگاه کردم که روی آن نوشته بود "پپ". صددرصد، فکر می‌کردم این پپ خودمان، پپ لیندرز است. من فکر کردم خوب، عجیب است. فقط وقتی صحبت کردم فهمیدم این پپ، یک پپ دیگر است.

البته پپ دیگر پپ گواردیولا بود، سرمربی بزرگترین رقیب لیورپول و شاید آخرین فردی که شما انتظار دارید در چنین شبی به او زنگ بزند.

گواردیولا به راحتی می‌توانست در جایگاه کلوپ در مادرید باشد البته بدون VAR. به جای تاتنهام ممکن بود سیتی در فینال با لیورپول روبرو شود و با پیروزی بر لیورپول قهرمانی را جشن بگیرد، اما مرد کاتالان حسادتی از خود نشان نداد.

کلوپ گفت: فقط احترام زیادی حکم‌فرما بود. من نمی‌دانم چه کسی به چه کسی زنگ زد فقط می‌دانم لی در سیتی با او کار کرده بود. لحظه خیلی خوبی بود.

سرمربی لیورپول خاطرنشان کرد: درباره این که چه فصل فوق العاده ایم داشتیم، صحبت و کمی هم با یکدیگر شوخی کردیم.

در حالی که بین هواداران دو تیم شاید خصومتی وجود داشته باشد و آن‌ها از ناکامی رقیب شاد شوند، اما بین مربیان دو تیم احترام وجود دارد.

سرمربی لیورپول گفت: به جنگ‌های کنار خط نیازی نیست. من وقتی همکارم را در چند متری خود می‌بینم، به این نوع احساسات منفی احتیاجی ندارم. من می‌خواهم بدون داشتن همه این‌ها برنده بازی شوم. از نظر من، سایر مسائل بخشی از بازی نیست و مشخص است که پپ هم همانند من مسائل را می‌بیند.

او گفت: رابطه بسیار محترمانه‌ای بین ما برقرار است. ما همیشه، جدا از زمانی که با هم بازی می‌کنیم، با هم ارتباط برقرار نمی‌کنیم مگر اینکه مثل شب قهرمانی او به فیزیوتراپ ما زنگ بزند و من بتوانم گوشی تلفن را بگیرم.


بیشتر بخوانید:

شکست سنگین قهرمان اروپا مقابل ناپولی/ پیروزی چلسی و شکست آرسنال

خطاهای خشن روی لیونل مسی + فیلم

پیروزی زنیت مقابل سوچی در شب گلزنی آزمون


انتهای پیام/

جزئیات تماس تلفنی گواردیولا با کلوپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار