بسته نقل و انتقالات اروپا؛

گواردیولا نزدیک‌تر از قبل به نیمکت یوونتوس / وضعیت مبهم بیل در مادرید

پس از پایان رقابت‌های این فصل اروپا در بیشتر لیگ‌های این قاره بازار نقل و انتقالات این قاره باز هم شاهد شایعات بسیاری است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ‌های معتبر اروپایی در چهار کشور، اسپانیا، انگلیس، هلند و آلمان به پایان رسیده است و قرار است چندی دیگر هفته نهایی رقابت‌های لیگ‌های فرانسه و ایتالیا هم برگزار شود به همین دلیل در آستانه پایان این رقابت‌ها و همچنین پایان رقابت‌های لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا بار دیگر بازار نقل و انتقالات در قاره سبز شاهد شایعات زیادی درباره بازیکنان مطرح است.

///نقل و انتقالات اروپا////

لالیگا

رئال مادرید

تیم فوتبال رئال مادرید در این فصل خاطره بسیار بدی را برای هوادارانش در جهان ثبت کرد. آن‌ها فصل را با لوپتگی آغاز کردند و پس از نتایج بد او سانتیاگو سولاری را جایگزین او کردند و او هم نتوانست نتایج خوبی بگرد تا جایش را به زیدان بسپارد. زیو که در سال‌های گذشته موفق به کسب افتخارات ارزشمندی به رئال شده بود و یک بار هم در میانه فصل عهده دار هدایت کهکشانی‌ها شده بود در صورتی که در فصل آینده هم با این تیم باشد قصد دارد تا در تابستان تغییرات زیادی در تیم ایجاد کند. اگرچه قرار است زیدان برای سال‌های آینده هم هدایت رئال مادرید را بر عهده داشته باشد، اما شنیده شده که او این روز‌ها رابطه خوبی با پرز ندارد و با توجه به نتایج بدش در چند بازی آخر ممکن است از این تیم برود و حتی به یوونتوس بپیوندد.

///نقل و انتقالات اروپا////

خروجی احتمالی

  • بیل جدی‌ترین گزینه برای ترک سانتیاگو برنابئو است، اما خودش قصد چنین کاری ندارد با این حال بعید نیست که برای ادامه فوتبالش به انگلیس برود.
  • ایسکو دیگر رئالی است که ظاهرا دیگر قصد ندارد در جمع کهکشانی‌ها بماند و پیشنهاد‌های خوبی هم از انگلیس دارد.
  • ناواس دروازه بان کاستاریکایی رئال که در پایان فصل از جمع شاگردان زیدان و هواداران این تیم خداحافظی کرد به احتمال زیاد راهی ناپولی شود.

ورودی احتمالی

  • ادن هازارد جدی‌ترین گزینه رئالی‌ها برای نقل و انتقالات تابستانی است و ظاهرا دیگر قصد ندارد که فوتبالش را در چلسی ادامه دهد.
  • امباپه ستاره جوان فرانسوی تیم فوتبال پاری سن ژرمن که مدتی است با پیشنهاد رئالی‌ها رو به رو است یکی از گزینه‌های رئالی‌ها است.
  • پوگبا بازیکن فرانسوی تیم فوتبال منچسر یونایتد به احتمال زیاد در تابستان به جمع کهکشانی‌ها بپیوندد.
  • رابیو بازیکن پاریسی‌ها هم از گزینه‌های رئالی‌ها برای این فصل است.

بارسلونا

تیم فوتبال بارسلونا در رقابت‌های این فصل بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت و علاوه بر قهرمانی در لالیگا به فینال جام حذفی اسپانیا رسید، اما در لیگ قهرمانان ناکام بود و نتوانست به جمع چهار تیم برتر برسد. آبی اناری پوشان، اما همواره در نقل و انتقالات از تیم‌های پر خبر بودند و قطعا قصد دارند تا در این فصل هم چند بازیکن را جذب کنند.

///نقل و انتقالات اروپا////

خروجی احتمالی

  • سیلیسن و فرمالن بازیکنانی هستند که به صورت قطعی آبی اناری پوشان را ترک می‌کنند.
  • سمدو، راکیتیچ و کوتینیو از جمله بازیکنانی هستند که شایعات ضعیفی درباره جدایشان شنیده می‌شود.

ورودی احتمالی

  • گریژمان ستاره فرانسوی اتلتیکو ظاهرا با مسئولان بارسلونا به توافق نهایی رسیده است و به این تیم بپیوندد.
  • اوبامیانگ و لاکازت مهاجمان سرشناس تیم فوتبال آرسنال که عملکرد خوبی هم به نمایش گذاشته اند از جمله گزینه‌های بارسایی‌ها برای این فصل هستند.
  • رابیو بازیکن تیم فوتبال پاری سن ژرمن ازز گزینه‌های جدی بارسایی‌ها هستند.
  • دی یانگ بازیکن تیم فوتبال آژاکس حضورش برای رقابت‌های سال ینده در بارسلونا قطعی شده است.
  • دلیخت از جمله گزینه‌های آبی اناری پوشان است که ممکن است به این تیم پبپیوندد.

اتلتیکو مادرید

اتلیتکویی ها در این فصل نتایج خوبی نگرفتند و احتمالا برای فصل آینده قصد داشته باشند تا تغییراتی درتیمشان داشته باشند.

خروجی احتمالی

  • گریژمان بازیکن فرانسوی این تیم جدی ترین گزنه خروجی است و احتمالا تا چندی دیگر قراردادش را با بارسلونا منعقد کند.

لیگ جزیره

منچستر سیتی

تیم فوتبال منچستر سیتی که به تازگی توانسته در رقابت‌های لیگ جزیره و جام حذفی انگیس برای دویم سال پیاپی به قهرمانی برسد و برای نخستین بار در تاریخ این کشور هر ۴ جام معتبر را به دست بیاورد ممکن است که از بازار نقل و انتقالات به دلیل تخلفات مالی محروم شود، اما این اتفاق تا الان رخ نداده است و قطعا مدیران این باشگاه برای ادامه روند موفقیت در انگیس و حتی لیگ قهرمانان اروپا به دنبال رفع مشکلاتشان باشند.

مهم‌ترین مسئله که این روز‌ها به عنوان یک شایعه از این باشگاه به گوش می‌رسد احتمال جدایی پپ گواردیولا از این تیم است. این خبر در حالی مطرح شده است که این سرمربی مطرح اسپانیایی این روز‌ها در ایتالیا حضور دارد و شنیده شده که در حال مذاکره با یوونتوسی‌ها است.

خروجی‌های احتمال

  • شنیده شده که تیم فوتبال بایرن مونیخ به دنبال جذب سانه بازیکن آلمانی این تیم است و ظاهرا مسئولان این تیم برای این انتقال مشکلی ندارند.

///نقل و انتقالات اروپا////

منچستر یونایتد

شیاطین سرخ در این فصل بزرگترین ناکام بودند، زیرا رقیب همشهریشان یعنی منچستر سیتی موفق به کسب چهار جام داخلی شد و دیگر تیم‌های مطرح انگلیسی مانند چلسی، آرسنال، لیورپول و تاتنهام هم به فینال رقابت‌های اروپایی رسیدند و تنها دست شاگردان سولسشر از حضور در یک بازی نهایی و یا کسب جام ناکام ماند. سولسشر در لیگ جزیره این روز‌ها نتایج خوبی نگرفته است و ممکن است که این تیم برای فصل آینده شاهد تغییرات زیادی باشد.

خروجی‌های احتمالی

  • پل پوگبا بازیکن فرانسوی تیم فوتبال منچستر سیتی یکی از بازیکنانی است که به گفته کارشناسات قطعا برای فصل آینده در جمع شیاطین سرخ نخواهد بود. یوونتوس و رئال مادرید جدی‌ترین گزینه‌های برای پوگبا هستند.
  • الکسیس سانچس قرار است از جمع شیاطین سرخ جدا شود و به احتمال زیاد راهی سری آ ایتالیا شود.
  • دخیا دروازه بان اسپانیایی منچستری ها از دیگر گزینه های شیاطین سرخ برای جدایی از این تیم است.

///نقل و انتقالات اروپا////

ورودی‌های احتمالی

  • بیل این روز‌ها روابط خوبی با سران رئال و زیدان ندارد و ممکن است از این تیم جدا شود. شایعات از حضور بیل در منچستر یونایتد می‌گویند.
  • ایسکو دیگر بازیکن رئال ظاهرا دیگر قصد ندارد که در این تیم بماند و به احتمال زیاد این تیم را ترک و راهی انگیس و شهر منچستر شود تا در جمع شاگردان سولسشر حضور داشته باشد.
  • دنیل جیمز بازیکن تیم فوتبال سوانسی پس از پایان قراردادش با این تیم به جمع شیاطین سرخ ملحق می‌شود.
  • سران منچستر یونایتد با ۹۷ میلیون یرو به دنبال جذب کولیبالی برای خط دفاعشان هستند.

///نقل و انتقالات اروپا////

چلسی

تیم فوتبال چلسی با محرونیت از بازار نقل و انتقالات رو به رو شده است، اما این باشگاه می‌تواند بازیکنان جوان و همچنین بازیکنانی که پیشتر با این تیم قرارداد امضا کرده بودند را جذب کنند. همچنین علاوه بر این ساری با این تیم به بن بست خورده است و قطعا این تیم برای فصل جدید شاهد حضور یک سرمربی جدید خواهد بود. فرانک لمپارد بازیکن سابق چلسی جدی‌ترین گزبنه هدایت این تیم است.

///نقل و انتقالات اروپا////

خروجی احتمالی

  • ادن هازارد بازیکن بلژیکی تیم فوتبال چلسی به احتمال بسیار زیاد در این تابستان ابی پوشان لندنی را ترک کند و به رئال بپیوندد.

ورودی قطعی

  • پولیچیچ بازیکن جوان تیم فوتبال دورتموند قراردادش را با چلسی امضا کرد و برای فصل آینده در این تیم بازی می‌کند.
  • ژیرو بازیکن تیم فوتبال چلسی قراردادش را با این تیم برای فصل جدید تمدید کرده است.

لیورپول

شاگردان یورگن کلوپ در رقابت‌های این فصل با وجود رقابت تنگاتنگ با منچستر سیتی از کسب لیگ جزیره بازماندند، اما ان‌ها در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و شانس آن را دارند تا ششمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها را کسب کنند.

خروجی احتمالی

  • شنیده شده کاروس دروازه بان سابق تیم فوتبال لیورپول که به صورت قرضی به فنرباغچه ترکیه داده شده بود احتمالا قراردادش را با این تیم قطعی کند.

ورودی احتمالی

  • سران باشگاه لیورپول به دنبال جذب مکسی کروس بازیکن تیم فوتبال وردربرمن هستند.

///نقل و انتقالات اروپا////

تاتنهام

تیم فوتبال تاتنهام در این فصل از رقابت‌های لیگ جزیره هیچ بازیکنی جذب نکرد، اما به نتایج خوبی رسید. آن‌ها تیم چهارم لیگ جزیره شدند و موفق شدند به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسند با این حال انتظار می‌رود این تیم برای رقابت‌های فصل جدید تغییراتی داشته باشد. همچنین شنیده شده که پوچتینو سرمربی این تیم با پیشنهاد جدی یوونتوس رو به روست و ممکن است نیمکت این تیم را ترک کند.

///نقل و انتقالات اروپا////

خروجی احتمالی

  • یورنته بازیکن تیم فوتبال تاتنهام دیگر قصد ندارد برای رقابت هیا فصل اینده در این تیم بازی کند و از این تیم به احتمال زیاد جدا می‌شود.

آرسنال

تیم فوتبال آرسنال پس از سال‌ها در این فصل تصمیم به نغییر سرمربی اش گرفت و اونای امری را به این تیم آورد. امری هم نتایج نسبتا خوبی با این تیم گرفت و توانست به فینال رقابت‌ها لیگ اروپا هم برسد.

خروجی احتمالی

  • لاکازت و اوبامیانگ مهاجمان آرسنالی‌ها شنیده شده که از بارسلونا پیشنهاد جدی دارند.

ورودی احتمالی

  • توپچی‌ها قصد دارند برای فصل آینده نتو دروازه بان تیم فوتبال والنسیا را جذب کنند.
  • رابیو و کریستوفر کونکو از پاری سن ژرمن، اسماعیل سار از رن، نیکولاس په په از لیل، ولیام سالیبا از سنت اتین و لئوناردو تروسادر از خنک بلژیک از جمله بازیکنانی هستند که آرسنالی‌ها به دنبال جذب آن‌ها هستند.

///نقل و انتقالات اروپا////

سری آ ایتالیا

یوونتوس

تیم  فوتبال یوونتوس در رقابت های این فصل توانست به عنوان قهرمانی سری آ برسد اما در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی ایتالیا نا کام بود تا سرانجام پس از چند سال آلگری از این تیم جدا شود. حالا بحث انتخاب سرمربی برای راه راه پوشان تورین داغ تر از بازیکنان است.

شنیده شده جدی ترین گزینه برای یوونتوسی ها پپ گواردیولایی است که این روز ها در ایتالیا حضور دارد. ساری دیگر سرمربی است که مسئولان بانوی پیر با آن تماس بر قرار کرده اند و کونته ، ساری و اینزاگی هم دیگر گزینه یوونتوسی ها هستند.

///نقل و انتقالات اروپا////

خروجی احتمالی 

  • مانژوکیچ ، کاستا ، دیبالا و کانسلو از جمله بازیکنانی هستند که شنیده شده از تیم های ناپولی ، منچسر سیتی و منچجستر یونایتد برای فصل آینده پیشنهاد گرفته اند.

ورودی احتمالی

  • ساویچ از لاتزیو ظاهرا با یووه ای ها به توافق رسیده است و قراردادش ذرا با این تیم منعقد کرده است.
  • پوگبا بازیکن تیم فوتبال منچستر یونایتد که در گذشته هم برای یوونتوس بازی می کرد احتمالا به این تیم بازگردد.

میلان

تیم فوتبال میلان در این فصل با گتوزو نتایج خوبی کسب نکرد و ممکن است سرمربی این تیم تغییر کند . همچنین این تیم هنوز در بازار نقل و انتقالاتی هنوز فعالیتی نداشته است.

///نقل و انتقالات اروپا////

اینتر

تیم فوتبال اینتر هم در این فصل نتایج خوبی نگرفت و احتمالا اسپالتی از این تیم جدا شود و بعید نیست که کونته با این تیم به توافق برسد و هدایت این تیم را بر عهده بگیردو شنیده شده این سرمربی ایتالیایی با مسئولان اینتر ظاهرا به توافق رسیده است و به زودی قراردادش را با این تیم امضا کند و اینتری ها هم نقل و انتقالاتشان را احتمالا پس از این آغاز کنند.

///نقل و انتقالات اروپا////

رم

تیم فوتبال رم هم این روز ها به دنبال سرمربی جدیدی است که جایگزین رانیری کند و تا چندی دیگر جایگزین آن مشخص می شود تا نقل و انتقالات هم برای این تیم آغاز شود .

///نقل و انتقالات اروپا////

بوندس لیگا

بایرن مونیخ

تیم فوتبال بارین مونیخ به تازگی به عنوان قهرمانی رقابت های بوندس لیگا رسیده است و باید چندی دیگر در فینال رقابت های جام حذفی با لایپزیش بازی کند ان ها هنوز وارد بازار نقل و انتقالاتی نشده اند اما شایعاتی درباره این تیم وجود دارد.

خروجی احتمالی 

  • آرین روبن و فرانک ریبری پس از انجام بازی آخر بوندس لیگا پس از سال ها حضور در بایرن از جمع باورایی ها خداحافظی کردند. حالا شنیده شده که روبن با آیندهوون قراداد بسته است.

احتمالی ورودی 

  • سانه بازیکن تیم فوتبال منچستر سیتی با پیشنهاد جدی باواریایی ها رو به روست و احتمالا برای جایگزینی ریبری و روبن به این باشگاه بپویندد.

///نقل و انتقالات اروپا////

دورتموند

تیم فوتبال دورتموند هم در این فصل به موفقیت چندانی نرسید با این حال آن ها خیلی زود مذاکراتشان را با بازیکنان مختلف آغاز کردند و قصد تغییرات زیادی را در تیمشان را دارند.

خروجی احتمالی 

  • پولیچیچ بازیکن دورتموندی ها له صورت قطعی از این تیم جدا شد و به چلسی پیوست.

ورودی احتمالی 

  • نیکو شولز بازیکن تیم فوتبال هافن هایم به صورت قطعی به دورتموند پیوست.
  • برانت بازیکن تیم فوتبال لورکزن یکی از گزینه های دورتموندی ها برای فصل جدید است.

///نقل و انتقالات اروپا////

لوشامپیونه

پاری سن ژرمن

پاریسی ها در این فصل از رقابت های لوشامپیونه موفق شدند به عنوان قهرمانی دست یابند آن ها اما در لیگ قهرمانان اروپا ناکام بودند و به همین دلیل ممکن است این تیم برای فصل جدید شاهد تغییراتی باشد.

///نقل و انتقالات اروپا////

خروجی احتمالی 

  • بونل بازیکن پاریسی ها به صورت قطعی از این تیم جدا شد.
  • امباپه بازیکن جوان پاریس از تیم فوتبال رئال مادرید پیشنهاد جدی دریافت کرده است با این حال چندی پیش عنوان شد که امباپه در پاری سن ژرمن می ماند.
  • رابیو دیگر بازیکن پاریسی ها است که احتمالا از این تیم برود او از تیم های رئال مادرید ، آرسنال و بارسلونا پیشنهاد دارد.
  • بوفون دروازه بان پاریسی ها که در این فصل برای این تیم به میدان رفت از این تیم جدا شد.

ورودی احتمالی

  • پوگبا تنها بازیکنی است که مطح شده ممکن است به پاری سن ژرمن بپیوندد.

///نقل و انتقالات اروپا////


بیشتر بخوانید:

توافق اولیه یوونتوس و گواردیولا

تساوی رم و ساسولو / کار سخت رمی‌ها برای سهمیه لیگ قهرمانان

پیروزی نزدیک اودینزه مقابل اسپال

آتلانتا - لاتزیو/ تقابل شگفتی سازان در رُم

مصاف حساس یوونتوس و تورینو در دربی دلاموله / جدال اورتون و برنلی در لیگ جزیره

آتالانتا حریف لاتزیو در فینال شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال در اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار