مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز گفت: به دلیل ایمنی بیشتر شهروندان منطقه، خیابان رودکی بسته و دستور تخلیه هتل ها و ساختمان های اطراف به طور کامل اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، به دلیل ایمنی بیشتر شهروندان منطقه، جلسه مدیریت بحران در محل این حادثه تشکیل شد و بنا به گفته مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، خیابان رودکی بسته و دستور تخلیه هتل ها و ساختمان های اطراف بطور کامل صادر شد.


بیشتر بخوانید: هتل آسمان آتش گرفت/ دود به طبقات بالا سرایت کرد/آتش مهار شد + تصاویر 


همچنین تردد و عبور و مرور تمامی افراد و خودرو‌ها به جز نیرو‌ها و خودرو‌های امدادی و خدماتی در اطراف هتل ممنوع اعلام شده است.

مدیرعامل آتش نشانی شیراز در در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: با وجود مهار شعله‌های آتش، تجمع شدید دود و حرارت در طبقات منفی سه و منفی چهار، مانع ورود کامل نیرو‌های آتش نشانی به این طبقات شده و عملیات آبرسانی، فوم ریزی و خنک سازی و تخلیه دود برای حفظ پایداری سازه ٰ‌در حال انجام است.

قانع افزود: آتش‌نشانان همچنین در این عملیات توانستند کارگران این هتل را به پشت‌بام و با کمتر شدن شعله‌ها و کنترل حریق آن‌ها را به خارج از ساختمان انتقال دهند.

انتهای پیام/م 

تخلیه هتل ها و ساختمان های اطراف هتل شیراز

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار