بسته خبر ورزشی دوازدهم مرداد ماه را در صفحه گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند مشاهده کنید.

ملکی رییس هییت والیبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: دومین دوره المپیاد درون استانی رشته والیبال خراسان جنوبی در دو بخش دختران و پسران در رده سنی نونهالان جهت شرکت در المپیاد استعداد‌های برتر کشور به میزبانی شهدستان بیرجند برگزارشد.

او  افزود: این دوره از مسابقات از پنجشنبه دهم مرداد ماه امسال گروه دختران و یازدهم مردادماه در گروه پسران با حضور تیم‌های منتخب شهرستان‌ها برگزارشد.

ملکی گفت: در بخش بانوان تیم‌های بیرجند، طبس و فردوس سکو‌های اول تا سوم و در بخش پسران نیز تیم‌های بیرجند، خوسف و فردوس سکو‌های اول تا سوم را کسب کردند.


دومین دوره المپیاد تیراندازی استعداد‌های برتر استان 

سلیمانی دبیر هییت تیراندازی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: دومین دوره المپیاد استانی استعداد‌های برتر تیراندازی با تفنگ استان در دو بخش پسران و دختران به میزبانی سالن مدیریت شهرستان بیرجند برگزار شد.

او افزود: در تفنگ دختران مبینا کامیابی، ریحانه علی آبادی، فائزه فرجادنیا در تپانچه دختران شهرزاد سلیمانی، مطهره صداقتی و پرنیان محمود آبادی به ترتیب سکو‌های اول تا سوم را کسب کردند.

دبیر هییت تیراندازی خراسان جنوبی گفت: در تپانچه پسران حمیدرضا رضایی، یوسف بابائیان و محمد سلیمانی به ترتیب سکو‌های اول تا سوم را کسب کردند.

نفرات برتر به المپیاد استعداد‌های برتر کشور اعزام خواهند شد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.