رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی از جابجایی بیش از ۴۲ هزار تن کالا در شهرستان گرمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صدیف فرمان، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل گرمی گفت: در چهارماه نخست سال جاری بیش از ۴۲ هزارتن کالا در شهرستان گرمی جابجا شده است.

او با بیان اینکه توزیع لاستیک سهمیه در جهت حمایت از رانندگان پرتلاش همچنان ادامه دارد افزود: ۸۶۰ حلقه لاستیک در بین رانندگان این شهرستان توزیع شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های مسافربری و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی این شهرستان را در قالب طرح تابستانی راهداری یادآور شد و گفت: در مدت یاد شده بیش از ۳۰ هزار نفر مسافر نیز جابجا شده است.

فرمان حفظ و نگهداری حریم راه را خط قرمز راهداری دانست و تصریح کرد: با فعالیت‌های شبانه روزی گشت‌های راهداری از ۲۸ مورد تجاوز به حریم و ساخت و سازغیرمجاز با قاطعیت جلوگیری شده و ۱۶ عدد تابلوی غیرمجاز نیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان گرمی برچیده شده است.

او رنگ آمیزی ۸۳ متر سرعت کاه، نیوجرسی و ۵۰ عدد گارد بلوک، شستشوی مستمر علائم، تابلو‌ها و ابنیه فنی را از دیگر اقدامات چهارماه گذشته اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی عنوان کرد و افزود: در جهت افزایش ایمنی محور‌ها و کاهش تصادفات گشت‌های مشترک راهداری و پلیس راه بصورت تلفیقی در جاده‌های شهرستان گرمی مستقر شده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی بیان کرد: راهداران سخت کوش مغان در قالب ۴ اکیپ مشغول شن ریزی و بهسازی راه روستایی گرمی به هادی بیگلو، تیغ زنی و کانال زنی محور‌های بخش مرکزی، موران و انگوت هستند.

انتهای پیام/ح

جابجایی بیش از ۳۰ هزار نفر مسافر در گرمی

برچسب ها: راهداری ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.