رییس هیات‌های رزمی استان خوزستان از پایان مسابقات کیک بوکسینگ کشوری با قهرمانی خوزستان خبر داد.

پایان مسابقات کیک بوکسینگ کشوری با قهرمانی خوزستانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی آقاجری رییس هیات‌های رزمی استان خوزستان روز شنبه در آئین اختتامیه این مسابقات گفت: بیست و دومین دوره مسابقات کشوری کیک بوکسینگ با حضور ۵۶۳ ورزشکار از ۱۷ استان کشور در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در پایتخت مقاومت ایران برگزار شد که از لحاظ کمی و کیفی در شرایط مطلوبی برگزار شد.

او بیان کرد: تیم خوزستان الف مقام نخست، تیم خوزستان ب مقام دوم و تیم اصفهان مقام سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

آقاجری با بیان اینکه استان خوزستان در قالب ۳ تیم توانمند در این مسابقات شرکت کرده بود، افزود: کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز با نظر داوران به تیم لرستان رسید.

رئیس هیات‌های رزمی استان خوزستان اظهار داشت: سطح مسابقات و میزبانی از جمله امکانات خوابگاه و ورزشگاه خوب بود البته کاستی‌هایی نیز وجود داشت.

او تصریح کرد: مسابقات قهرمانی استانی کیک بوکسینگ انتخابی تیم ملی هفته نخست آذرماه برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی بهبهان برگزار خواهد شد.

بیست و دومین دوره مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور به مناسبت یادواره قهرمان فقید علیرضا اکبری از ۱۰ مرداد ماه در ورزشگاه شهید مجدیان دزفول آغاز و ۱۲ مردادماه به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/گ

خوزستان، قهرمان مسابقات کشوری کیک بوکسینگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.