مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اعلام کرد که ۱۹ هزارو ۸۳۶ حلقه لاستیک ازتیرماه سال گذشته تا مرداد ماه سالجاری در بخش ناوگان حمل بار و مسافر استان توزیع شده است.

توزیع ۱۹ هزار و ۸۳۶ حلقه لاستیک بین ناوگان حمل ونقل عمومی استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،عبدالحسین علی اکبری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اعلام این خبر اظهار داشت: ازکل لاستیک‌های توزیع شده، ۱۸ هزار و ۷۹۶ حلقه لاستیک در بخش حمل ونقل کالا ویک هزارو ۴۰ حلقه لاستیک نیز در بخش حمل ونقل مسافر دربین رانندگان توزیع شده است.

وی افزود: توزیع این لاستیک‌ها با هدف عرضه بدون واسطه و جلوگیری از ایجاد بازار کاذب با هماهنگی وزارت راه وشهرسازی و وزات صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود ورانندگان با در دست داشتن کارت هوشمند فعال ناوگان حمل ونقل عمومی و مدارک شناسایی خودرو می‌توانند برای دریافت لاستیک به انجمن‌های صنفی رانندگان مراجعه کنند.

علی اکبری تصریح کرد: سهمیه لاستیک تخصیصی به رانندگان بر اساس پیمایش آن‌ها بوده و در بخش حمل ونقل مسافر به هردستگاه اتوبوس در ازای ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد و مینی بوس در ازای ۱۵ هزار کیلومتر کارکرد ۲ حلقه لاستیک اختصاص می‌یابد.
 
وی ادامه د اد:همچنین در بخش جابجایی کالا به وسایل نقلیه باری با ظرفیت تا ۲۰ تن به ازای ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد، وسایل نقلیه باری بیش از ۲۰ تن تا ۴۰ تن، به ازای ۱۵ هزارکیلومتر کارکرد و وسایل نقلیه باری با ظرفیت بیش از ۴۰ تن به ازای ۱۰ هزار کیلومتر کارکرد، ۲ حلقه لاستیک دریافت می‌کنند.

به گفته مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان تعداد ناوگان حمل ونقل باری استان ۴۷۰۶ دستگاه و تعداد ناوگان حمل ونقل مسافری استان ۸۷۰ دستگاه است.
 
انتهای پیام/ن
 

توزیع  لاستیک بین ناوگان حمل ونقل عمومی استان زنجان

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.