12 تیم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان اعلام کردند که به تحریم انتخابات پایان داده اند اما همچنان به فشار برای اصلاحات ادامه خواهند داد.

 

به تحریم انتخابات پایان دادیم اما فشار علیه دولت ادامه می یابد/ صلح نسبت به انتخابات اولویت داردبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان،  شورای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری افغانستان که هفته گذشته در اعتراض به عملکرد دولت انتخابات را تحریم کرده بودند اعلام کردند که به تحریم پایان داده و مبارزات انتخاباتی خود را اغاز می کنند.

شهاب حکیمی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری افغانستان به نمایندگی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: تحریم را پایان داده ایم اما فشار در برابر تیم انتخاباتی حاکم ادامه خواهد یافت.

وی اظهار داشت: مبارزات انتخاباتی آغاز می‌شود اما باید اصلاحات در این روند به وجود بیاید تا انتخاباتی شفاف داشته باشیم؛ ما در سراسر کشور فشارهای خود علیه حکومت را ادامه می‌دهیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افغانستان تاکید کرد: صلح نسبت به انتخابات اولویت دارد و ما می خواهیم به جای انتخابات صلح صورت گیرد.

حکیمی افزود که شورای نامزدان ریاست جمهوری شب گذشته نشستی با سفرای کشورهای مختلف از جمله آمریکا در کابل داشته اند و نگرانی های خود درباره انتخابات را با آنان مطرح کرده اند.

انتخابات ریاست جمهوری افغانستان قرار است در 6 میزان/ مهر سال جاری با رقابت ۱۸ تیم برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار