سرپرست وزارت امور داخله/ کشور افغانستان گفت: طالبان در میدان های نبردشکست سنگینی را متقبل شده اند اما برای انتقام گیری قصد دارند پروسه ملی انتخابات را با حملات بزدلانه مختل سازند.

سرپرست وزارت داخله: طالبان قصد اختلال در روند انتخابات را دارندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مسعود اندرابی، سرپرست وزارت امور داخله/ کشور افغانستان در نشست امنیتی فوق العاده برای تامین امنیت انتخابات اعلام کرد که نیروهای امنیتی بیشتری به محلات انتخاباتی اعزام می شوند.

وی تاکید کرد: تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری در اولویت کاری وزارت امور داخله قرار دارد و نیروهای امنیتی به عنوان نهاد اصلی تامین کننده امنیت انتخابات، اجازه اختلال در این روند ملی را نخواهند داد.

سرپرست وزارت امور داخله/ کشور افغانستان افزود که طالبان در میدان های نبرد ناکام شده و شکست سنگینی را متقبل شده اند اما برای انتقام گیری قصد دارند پروسه ملی انتخابات را با حملات بزدلانه مختل سازند؛ ما نیز تدابیر بیشتر امنیتی اتخاذ نموده‌ایم و به همین دلیل دستور داده می‌شود تا نیروی کمکی بیشتری به محلات انتخاباتی اعزام گردند.

وی بار دیگر به بی طرف بودن نیروهای پلیس در روند انتخابات تاکید کرد و گفت: «هر نوع شرکت و مداخله نیروهای پلیس در کمپاین های انتخاباتی و روند انتخابات برای ما غیر قابل قبول بوده و در صورت تخلف از این امر، فرد متخلف مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.»

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.