سخنگوی کمیسیون حقوقی گفت: قانون مالکیت صنعتی ثبت اختراع در کمیسون مورد بررسی قرار گرفته و بعد از تعطیلات به صحن می‌آید.

قانون مالکیت صنعتی ثبت اختراعات بعد از تعطیلات مجلس در دستور صحن علنی قرار می‌گیرد/حجت الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اتمام زمان قانون آزمایشی مالکیت صنعتی ثبت اختراعات، اظهار کرد: این قانون ۱۶۰ ماده دارد و در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته است، لذا بعد  از تعطیلات مجلس به صحن علنی می آید.

بیشتر بخوانید: بررسی قانون مالکیت صنعتی و ثبت اختراعات در کمیسیون حقوقی قضایی

وی افزود: باتوجه به اهمیت این قانون، قرار است با هیات رئیسه مجلس رایزنی کنیم تا مالکیت صنعتی ثبت اختراعات با اولویت در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

نوروزی بیان کرد: قضات به دلیل اتمام قانون آزمایشی مالکیت صنعتی ثبت اختراعات به آن استناد نمی‌کنند و زمینه برای سوء استفاده از آثار اختراعی افراد فراهم شده است.

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: پیش‌بینی می‌شود که در یک ماه آینده این قانون به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد و مراحل ابلاغ آن انجام شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
من خودم يه اختراع دهها ميليارد تومني كردم ولي با اين وضعيت اداره ثبت اختراعات جرات نميكنم رو نمايي كنم فيلمشو برا خودم و دوستاي مورد اعتمادم ايميل كردم و گذاشتم چند ديگه رو نمايي كنم كه كسي نتونه بره كپي بزنه و بگه منم همينو اختراع كرده بودم
آخرین اخبار