مسئول اعزام مبلغ اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نشاط معنوی در ایام تعطیلات تابستانی گفت: حضور مبلغین در بقاع متبرکه موجب آشنایی نوجوانان با مسائل دینی می‌شود.

حضور مبلغان برای آشنایی نوجوانان با مسائل دینیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حجت الاسلام مهدی عبدی با اشاره به هدف از اجرای طرح نشاط معنوی در استان اظهار کرد: هدف از این طرح، پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان، استفاده بهینه و هدفمند از این ایام در راستای تبلیغ ارزش‌های الهی، مبتنی بر فرهنگ و معارف اسلامی و تبلیغ و ترویج فرهنگ ناب محمدی است.

وی به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با محوریت بقاع متبرکه اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح ارزشمند یکی از راهکار‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان است و خوشبختانه اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اجرای این طرح برنامه‌های مناسب و مطلوبی را اجرا کرده است.

حجت الاسلام عبدی روحانیت را منشا تحول دانست و ادامه داد: در همین راستا اداره اوقاف در طرح نشاط معنوی ۱۴ مبلغ بومی و غیربومی به بقاع متبرکه شاخض استان اعزام کرده است که توانسته است با فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و قرآنی در اماکن و فضای معنوی امامزادگان زمینه هدایت و آشنایی نوجوانان را فراهم کند.

وی با تاکید بر اینکه مبلغان دینی که برای حضور در بقاع متبرکه انتخاب می‌شوند باید به مسایل روز آگاهی کافی داشته باشند، اظهار کرد: به روز بودن و اطلاع از همه مسایلی که دغدغه ذهن دانش آموزان است، سبب جذابیت مبلغان برای آنان و هدایت تدریجی به سمت مسایل مذهبی می‌شود.

مسئول اعزام مبلغ اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان گفت: در بازدید‌های به عمل آمده از ۱۵ بقعه متبرکه مجری طرح نشاط معنوی شاهد استقبال کودکان و نوجوانان در کلاس‌های آموزشی بودیم که ان شالله روحانیون مستقر در آستان مقدس این امامزادگان بتوانند فعالیت‌های بهتر و مطلوبتری را در این زمینه انجام دهند.

انتهای  پیام/ز

 

غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با محوریت بقاع متبرکه

برچسب ها: جوانان ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.