معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از اعزام قریب ۱۵۰۰ مبلغ زن و مرد به نقاط مختلف استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام مجتبی فتح‌اللهی‌نژاد معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : حدود نیمی از این مبلغین غیربومی بوده و از حوزه‌های علمیه استان‌های قم، اصفهان، مشهد و... به استان اعزام می‌شوند و مابقی هم بومی خود استان هستند.

وی با اشاره به بیشتر بودن مبلغین مرد اعزامی به استان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان، گفت : حدود یک سوم مبلغین اعزامی زن و بقیه مرد هستند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اعزام مبلغ برای تمامی مساجد مناطق شهری استان در ماه مبارک رمضان، گفت: در مساجد روستایی هم به هر تعداد که متقاضی داشته باشیم نسبت به اعزام مبلغ اقدام خواهد شد.

فتح‌اللهی‌نژاد با بیان اینکه در رمضان سال گذشته هم به اندازه امسال اعزام مبلغ داشتیم، گفت: هیچ کمبودی از نظر تعداد مبلغ برای اعزام به نقاط مختلف استان نداریم.

وی در ادامه از مبلغان اعزامی به نقاط مختلف استان در ماه مبارک رمضان خواست تا در سخنرانی‌های خود به بیان مسائل اخلاقی، اعتقادی، تفسیر و مفاهیم قرآن بپردازند.

وی سپس با اشاره به برگزاری گردهمایی مبلغین اعزامی به نقاط مختلف استان در ماه مبارک رمضان با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، افزود: این گردهمایی روز ۱۵ اردیبهشت و در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

حدود نیمی از این مبلغین غیربومی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.