مسئول کمیته اسلالوم هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه از برگزاری راند اول مسابقات اسلالوم قهرمانی استان خبر داد.

راند اول مسابقات اسلالوم قهرمانی استان برگزار شداحسان شهسواری مسئول کمیته اسلالوم هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، از برگزاری راند اول مسابقات اسلالوم قهرمانی استان  خبر داد و گفت: در این مسابقات شرکت کننده‌هایی به عنوان مهمان از استان‌های اصفهان و همدان نیز حضور داشتند.

وی بیان کرد: این مسابقات امروز ده مرداد ماه در ۴ کلاس  -۱۵۰۰، +۱۵۰۰،   کلاس آزاد و بانوان   با حضور ۳۰ شرکت کننده برگزار شد.

شهسواری با اشاره به  برگزاری مسابقات کشوری  در ۲۵ مرداد ماه در تبریز گفت:  در هر کلاس از بین نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی استان  به مسابقات کشور اسلالوم اعزام خواهند شد.

مسئول کمیته اسلالوم استان کرماشاه گفت:  در کلاس -۱۵۰۰، متین کوچ عظیمی از تیم آیلند استان همدان، علی محمدی از کرمانشاه، مرتضی نوری اصل از کرمانشاه عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

او افزود:  در کلاس +۱۵۰۰  نوید صحرایی  از روانسر اول، میلاد فتاحی  از جوانرود دوم، پیام آزادی از کرمانشاه سوم شدند.

شهسواری با بیان اینکه   نوید صحرایی، متین کوچک عظیمی، میلاد فتاحی در کلاس آزاد نیز نفرات اول تا سوم معرفی شدند ادامه داد: در کلاس بانوان نیز زیبب دلداده از اصفهان  نفر اول، الهه کریمی از همدان، حمیرا سلیمی از کرمانشاه نفر سوم شدند.

او گفت: در این مسابقات با استقبال بی نظیر شرکت کننده‌ها در استان کرمانشاه مواجه شدیم که بیش از ۶۰۰ نفر از علاقه‌مندان به ورزش اتومبیلرانی در ورزشگاه ۱۵ خرداد حضور داشتند.


انتهای پیام/ز

 

برگزاری راند اول مسابقات اسلالوم در استان کرمانشاه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.