استاندار فارس از مردم محلی، گروه‌های مردمی از تشکل‌های مختلف، به واسطه حضور به موقع و مستمر در این حادثه قدردانی کرد و گفت: آتش در منطقه کوهمره مقدور همدلی مردم و مسئولان شد.

آتش کوهمره فارس مقهور همدلی مردم و مسوولان شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی در حاشیه بازدید از منطقه کوهمره سرخی که طی روز‌های اخیر دچار آتش‌سوزی شده بود، گفت: با تلاش شبانه روزی انجام شده، آتش در اکثر مناطق خاموش شده و تنها در بخش‌هایی از نقاط صعب العبور، هنوز دود مشاهده میشود.

وی با بیان اینکه در حال هلی برد نیرو و تجهیزات به نقاط مورد نظر هستیم، گفت: همراهی پایگاه هوایی شهید دوران، هوانیروز سپاه و شرکت هلی کوپتری بخش خصوصی، باعث تسریع در انتقال نیرو و تجهیزات و مهار آتش در این منطقه بکر شد.

 استاندار فارس با ابراز تاسف از وقوع چنین حوادثی، تاکید کرد: تمام اعضای ستاد بحران استان فارس و شهرستان شیراز، از ابتدای وقوع حادثه تاکنون در صحنه حاضر بوده و مدیران مجموعه‌ها مستقیم بر کار نظارت داشته و دارند.

رحیمی افزود: علف‌های نازک و یک ساله و بوته‌های خشکیده بیشتر طعمه حریق شده اند و درختان آسیبی چندانی ندیده اند.

او با یادآوری اینکه نیرو‌های مردمی محلی، بسیج، نیروی انتظامی، سپاه، ارتش و نیرو‌های منابع طبیعی و محیط زیست در کنار مدیریت ستاد بحران تلاش مضاعف و جانفشانی برای مهار آتش داشتند، گفت: پایگاه هوایی شهید دوران بالغ بر ۱۲۰ سورتی پرواز را انجام داد.

رحیمی بیان کرد: نیروی انتظامی امنیت کامل منطقه را بهتر از قبل تامین کرده است، گفت: امکانات مهار و اطفاء حریق و پشتیبانی به میزان کافی وجود دارد و امیدواریم در آینده تجهیزاتی نظیر هلی کوپتر آبپاش و اطفاء حریق نیز با همت منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست به این مجموعه امکانات اضافه شود.

استاندار فارس از مردم محلی، گروه‌های مردمی از تشکل‌های مختلف، به واسطه حضور به موقع و مستمر در این حادثه قدردانی کرد و گفت:آتش در منطقه کوهمره مقدور همدلی مردم و مسئولان شد.
انتهای پیام/م

مهار آتش در ارتفاعات زاگرس

برچسب ها: حوادث ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.