مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: آتش سوزی در نقاط اصلی ارتفاعات کازرون تقریبا مهار شده است.

آزادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: امروز آتش سوزی در نقاط اصلی ارتفاعات کازرون تقریبا مهار شده است و تنها در ارتفاعات دود مشاهده می شود و تلاش می شود این آتش سوزی امروز به طور کامل مهار شود.

او اضافه کرد: همه نیرو‌های مردمی، بسیج، عشایر، ارتش، سپاه و منابع طبیعی برای خاموش کردن آتش سوزی ارتفاعات در منطقه حضور دارند و در حال فعالیت هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به حضور ۶ بالگرد در منطقه تصریح کرد: از شروع آتش سوزی و عملیات کمک رسانی تاکنون حدود ۱۰۰ سورت انجام شده است.

آزادی  با بیان اینکه امکانات و تدارکات لازم فراهم و در اختیار نیروهای کمک رسان در منطقه قرار داده شده است، افزود: میزان خسارت وارده هنوز مشخص نشده و پس از پایان عملیات و خاموش کردن آتش ، این میزان بررسی، ارزیابی و در اختیار عموم قرار می گیرد.

ریحانی مسئول گروه جهادی شهید لطفی بگدانه منطقه کوهمره سرخی نیز که در منطقه حضور دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: آتش سوزی تقریبا مهار شده و اکنون در حال پایش منطقه هستیم و وضعیت تحت کنترل است.

او بیان کرد: نیروهای پشتیبان به اندازه کافی در منطقه حضور دارند و تدارکات در اختیار نیروها قرار گرفته است.

مسئول گروه جهادی شهید لطفی بگدانه منطقه کوهمره سرخی مشکلی که وجود دارد رساندن آذوقه و تدارکات به دست نیروها است، که در تلاش هستیم این مشکل رفع شود.

ریحانی اضافه کرد: خسارت زیادی وارد شده اما میزان آن مشخص نیست و در تلاش هستیم آتش سوزی را به طور کامل مهار و از ادامه آن جلوگیری کنیم.

این آتش سوزی که از دوشنبه شب ۷ مرداد از کوه بایم مشرف بر روستای ابمیک جره و بالاده کازرون شروع شده و منطقه کوهمره سرخی حد فاصل شهر‌های شیراز، کازرون، میمند گسترش پیدا کرده است و احتمال رسیدن آتش به منطقه فراشبند وجود دارد.

انتهای پیام/چ

آتش سوزی در ارتفاعات کازرون

 

برچسب ها: حوادث ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار