مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: اختتامیه سومین دوره جشنواره دین و رسانه، دوشنبه ۱۴ مرداد ماه برگزار می‌شود.

تجلیل از برگزیدگان جشنواره دین و رسانه در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی‌محمد صیادی، مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان  اظهار کرد: اختتامیه سومین دوره جشنواره دین و رسانه، دوشنبه ۱۴ مرداد ماه برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان افزود: سومین دوره جشنواره استانی دین و رسانه در بخش‌های، مقاله، گزارش تحلیلی، گفتگو تحلیلی، عکس، فیلم کوتاه داستانی، مستند و کلیپ برگزار شد.

صیادی با اشاره به اینکه ۶۰۷ اثر به دبیرخانه این دور از جشنواره ارسال شد گفت: در بخش مطالب ۲۳۴ اثر، در بخش فیلم کوتاه و مستند ۳۱ اثر و در بخش عکس ۳۴۲ اثر به جشنواره ارسال شد که در پایان به نفرات اول تا سوم هر بخش تندیس به همراه جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

او با بیان اینکه علاوه بر تقدیر از ۹ اثر برگزیده از رسانه فعال در این حوزه نیز تقدیر خواهد شد اضافه کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، جریان سازی در محتوا اخبار توسط رسانه‌های مختلف در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و قرآنی است.

مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه آثار این دور از جشنواره توسط ۹ داور مجرب ارزیابی شد گفت: از برنامه‌های جانبی سومین جشنواره دین و رسانه، برگزاری کارگاه ارتقا سواد رسانه‌ای، با حضور حسن شمشادی، خبرنگار جبهه مقاومت، کارشناس مسائل منطقه و فعال رسانه‌ای است.

گفتنی است محور‌ها و موضوعات سومین دوره جشنواره دین و رسانه با موضوعات مرتبط با فرهنگ دینی و مذهبی، قرآن و عترت، فصل نیایش (رجب، شعبان و رمضان)، هفته وحدت، ماه محرم، اربعین، اعتکاف، ایثار و شهادت و سبک زندگی اسلامی بود.

انتهای پیام/ د 

اختتامیه جشنواره دین و رسانه در همدان

برچسب ها: دین و رسانه ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.