سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: وضعیت مصرف برق توسط مشترکان مشهدی از حد متوسط فراتر رفته و وضعیت قرمز مصرف برق در این شهر همچنان تداوم دارد.

مشهد همچنان در محدوده قرمز مصرف برقبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا کاشی سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: مصرف برق در مشهد از حد تداوم وضعیت قرمز مصرف برق در مشهد میانگین گذشته است و در صورت عدم مدیریت مصرف و تداوم گرما، چاره‌ای جز اعلام وضعیت اضطراری شبکه باقی نمی‌ماند.

او تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیشترین بار مصرفی در شبکه برق مشهد به میزان هزار و ۶۳۹ مگاوات ساعت در روز مربوط به روز ۳۰ تیرماه بوده است در حالی که میانگین برق مصرفی طبق استاندارد وزارت نیرو برای شهر مشهد باید هزار و ۵۰۰ مگاوات ساعت باشد.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: از ابتدای امسال تاکنون در بیشتر روز‌ها مصرف برق در مشهد در وضعیت زرد یا قرمز بوده و در این مدت مصرف متعادل برق در این شهر کمتر اتفاق افتاده است.

کاشی افزود: با توجه به گرمای هوا و افزایش حضور زائران و مسافران در شهر مشهد در این ایام، مصرف برق در این شهر بالاست لذا توصیه می‌شود شهروندان در روز‌های کنونی کولر‌های آبی را روی دور کُند و کولر‌های گازی را روی درجه ۲۴ تنظیم و از استفاده وسایل پرمصرف برق در ساعات ۱۲ تا ۱۸ بعد از ظهر خودداری کنند.

او تصریح کرد:با توجه به این که گرمای هوا همچنان ادامه خواهد داشت در صورتی که شهروندان مشهدی در مدیریت مصرف برق با این شرکت همکاری نکنند، هر زمان که تامین برق در مشهد دچار مشکل شود بلافاصله جداول وضعیت اضطراری و زمان بندی برق به اجرا می‌شود.
 
انتهای پیام// ز.م
 

تداوم وضعیت قرمز مصرف برق در مشهد

برچسب ها: برق ، مصرف برق ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.