شرکت توزیع نیروی برق مشهد برای کمک به کودکان کار پویشی راه انداخته است که عواید آن هدیه به این کودکان نیازمند شود.

صرفه‌جویی برق برای کمک به کودکان کاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا کاشی سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: این طرح برای نخستین بار در کشور با همکاری اداره کل بهزیستی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی و تعدادی از استارت آپ‌ها به اجرا در می‌آید.

او تصریح کرد: مشترکان برق مشهد با پیوستن به این پویش طی روز‌های هفتم تا نهم مرداد ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ بعد از ظهر در مصرف برق صرفه جویی خواهند کرد.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: با توجه به اینکه در مشهد حدود ۵۵۰ هزار مصرف کننده برق داریم با کم مصرف کردن در مصارف برقی مانند کم کردن کولر کمک بزرگی به این قشر میشود.

کاشی افزود: در ساعات یاد شده، مصرف برق در تمامی شهر مشهد پایش و به ازای هر کیلو وات ساعت کاهش برق، ارزش ریالی آن محاسبه می‌شود.

امسال ۴۰۰ کودک کار در خراسان رضوی توسط گروه‌های مددکاری اداره کل بهزیستی خراسان رضوی شناسایی و ساماندهی شده اند که ۴۰ درصد از ۴۰۰ کودک کار شناسایی شده را کودکان افغانستانی و اتباع خارجی تشکیل می‌دهند.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نیز امروز در یکصدو بیستمین جلسه شورای اجتماعی کشور در تهران اعلام کرد که بیش از ۸۰ درصد کودکان کار و خیابان کشور از اتباع کشور‌های دیگر هستند.
 
انتهای پیام//د.ف
 

صرفه جویی مصرف برق هدیه ای برای کوکان کار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.