رئیس فدراسیون کاراته از اعزام حداقل ۵ نفر با هزینه فدراسیون به مسابقات جهانی برای ارتقای سطح داوری کشور از سال آینده خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی داوری کاراته که با تدریس خاویر اسکالانته رییس شورای داوران فدراسیون جهانی این رشته در اصفهان برگزار می‌شود، اظهار داشت: قضاوت ناعادلانه و ناداوری‌ها باعث دور شدن ورزشکاران از رشته خود می‌شود و بنابراین ارتقای سطح داوری کاراته پیشرفت این رشته و کسب مقام‌های بین‌المللی را به دنبال خواهد داشت.

او افزود: باید تعداد داوران درجه یک و مطرح خود در کرسی‌های آسیایی و جهانی را افزایش دهیم.

رئیس فدراسیون کاراته ادامه داد: نیروی انسانی شاکله اصلی هر مجموعه و به‌خصوص ورزش کشور است و به همین دلیل، برای پیشرفت کاراته در استان‌ها باید نیروی انسانی متخصص تربیت کنیم و تعداد این نیرو‌ها را افزایش دهیم.

او گفت: برای بهبود داوری‌ها در مسابقات کاراته از امسال داوران درجه یک را به عنوان ناظر انتخاب کرده‌ایم و جوان‌گرایی در انتخاب داوران مهارت و توانمندی داوران جوان را افزایش خواهد داد.

طباطبایی در ادامه از اعزام حداقل ۵ نفر با هزینه فدراسیون به مسابقات جهانی برای ارتقای سطح داوری کشور از سال آینده خبر داد و ابراز امیدواری کرد این اقدام به بهبود سطح داوری کاراته ایران کمک کند.

او تصریح کرد: دانش در کنار عدالت می‌تواند موجب پیشرفت روز افزون رشته کاراته در ایران، آسیا و جهان شود.

دوره آموزشی داوری کاراته با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت‌کننده به مدت ۳ روز در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی اصفهان ادامه دارد.

انتهای پیام/م

 

مراسم افتتاحیه دوره آموزشی داوری کاراته در اصفهان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.