مهم‌ترین حوادث امروز دهم مرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

امداد رسانی آتش نشانی به نوجوان آسیب دیده

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; مهم‌ترین حوادث امروز دهم مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

امداد رسانی آتش نشانی به نوجوان آسیب دیده

مدیر عامل سازمان آتش نشانی استان ایلام از امداد رسانی به نوجوانی که پای آن بین شیار‌های پل گیر کرده بود خبر داد.

شریفی مدیر عامل سازمان آتش نشانی استان ایلام گفت: امروز یک نوجوان ۱۱ ساله که از پلی که بر روی جدول کنار خیابان نصب شده بود در حال عبور بود ناگهان دچار لغزش شد و پای چپ این نوجوان در داخل شیار‌های پل گیر کرد.

وی ادامه داد: پس از تماس با سازمان آتش نشانی، نیرو‌های امدادی به سرعت خود را به محل حادثه رساندند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی استان ایلام اظهار کرد: پس اجرای ۱ ساعت عملیات توانستیم پای نوجوان آسیب دیده را از داخل شیار‌ها آزاد کنیم.

وی بیان کرد: حال نوجوان مسدوم مساعد است.

 

انهدام باند سارقین منزل در شهرستان مهران

فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: باند سارقین منزل با اقدامات به موقع پلیس مهران دستگیر شدند.

سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منازل، مامورین نیروی انتظامی مهران با همکاری سایر مامورین انتظامی شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقین به صورت ویژه در دستور کار خود قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بازبینی دوربین‌های محل‌های وقوع سرقت تصاویر سارقین بدست آمده و پس از ماه‌ها کار اطلاعاتی سارقین به همراه یک دستگاه پژو سفید رنگ با پلاک مسروقه در استان تهران شناسایی و دستگیر شدند.

شهبازبیگی اظهار کرد: متهمین در جهت بازسازی صحنه‌های سرقت لب به اعتراف گشوده و به ۹ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

 

کشف ۳ تن مرغ زنده قاچاق در چرداول

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از کشف ۳ تن مرغ زنده قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قدرت رضایی گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق دام و طیور، ماموران انتظامی حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از این خودرو مقدار ۳ تن مرغ زنده بدون هرگونه مجوز کشف کردند.

رضایی بیان کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و مرغ‌های کشف شده جهت عرضه به بازار تحویل کشتارگاه شدند.

فرمانده انتظامی چرداول اظهار کرد: ارزش ریالی این محموله توسط کارشناسان ۳۳ میلیون ریال تعین شده است.

 

عابران پیاده بیشترین قربانیان تصادف‌های فوتی در ایلام هستند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از افزایش تصادفات وسایل نقلیه با عابران پیاده در استان ایلام خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل کوهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: ۶۷ درصد تصادفات فوتی در استان ایلام به عابران پیاده تعلق دارد.

وی اظهار کرد: ۴درصد از مجموع تصادف‌ها در محل تقاطع‌های همسطح رخ داده است و این در حالیست که در۴ ماه ابتدایی سال گذشته ۱۰ درصد از کل تصادف‌های درون شهری استان در محل تقاطع‌ها اتفاق افتاده بود.

کوهزادی با ذکر اینکه ۳۷ درصد تصادف‌های منجربه مرگ و جرح دربلوار‌های حاشیه شهر روی داده است، بیان کرد: بلوار‌ها مسیر‌های پرخطرشهری در استان ایلام هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام مطرح کرد: روند افزایشی تصادف وسایل نقلیه با عابران پیاده در استان نگران کننده است و از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم درخصوص افزایش ایمنی عابران پیاده در معابر درون شهری چاره اندیشی کنند.

وی در ادامه به هدف گذاری کاهش ۲ هزارنفری جان باختگان حوادث ترافیکی درکشور اشاره و افزود: سهم پلیس راهنمایی و رانندگی استان از این تعداد ۷ نفر است.

کوهزادی وضعیت عمومی رانندگی در استان ایلام نسبت به گذشته را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: برای رسیدن به قله آرمانی رانندگی، هنوز خیلی فاصله داریم که می‌طلبد همه برای ارتقا فرهنگ مطلوب رانندگی در استان با پلیس همکاری و مشارکت نمایند و از طرفی برای دستیابی به این هدف ارزشمند تلاش خود را مضاعف کرده و از همه امکانات انسانی، تجهیزاتی و ظرفیت‌های اجتماعی حداکثر بهره را خواهیم برد.

 

۲۵ هکتار از مراتع و پسماند مزارع ایوان در آتش سوخت

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت:۲۵ هکتار از مراتع و پس ماند مزارع سهرستان در آتش سوخت.

سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تماس‌های مردمی در خصوص آتش سوزی مراتع در تنگه کوشک و محصولات باقی مانده مزارع در روستای شاله شوری و دهستان ترن ماموران پلیس بلافاصله جهت بررسی به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد : گزارش ماموران اعزامی به محل این حوادث حاکی از آن است که ۱۰ هکتار از مراتع و ۱۵ هکتار از محصولات باقی مانده کشاورزی که برای چرای تابستانه دام استفاده می‌شد به علت نامعلوم طعمه حریق شد.

عالی پور با بیان این که آتش سوزی‌ها با تلاش نیرو‌های امدادی، انتظامی و کمک‌های مردمی و بدون خسارت جانی مهار شد، بیان کرد: تحقیقات در خصوص علل و عوامل بروز آتش سوزی‌ها در دستور کار این پلیس  است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان افزود: از شهروندان و کشاورزان خواهشمندیم با توجه به فصل خشک بودن پوشش گیاهی حتی الامکان از روشن کردن آتش در مراتع و اطراف مزارع کشاورزی خودداری کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ وناگوار مشابهی نباشیم.

 

کشف بیش از ۸ تن مرغ زنده قاچاق در آبدانان

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از کشف ۸ و نیم تن مرغ زنده قاچاق و توقیف ۳ دستگاه کامیون ایسوزو در این راستا خبر داد.

سرهنگ محمد سلیمی زاد گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق، ماموران انتظامی کلانتری مرکزی و پاسگاه انتظامی انجیره شهرستان آبدانان باهمکاری ماموران گمنام امام زمان (عج) و هماهنگی با مقامات قضائی شهرستان در ۲ مرحله عملیات ۳ دستگاه خودروی کامیون ایسوزو حامل مرغ زنده را توقیف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو‌های توقیفی ۸ و نیم تن مرغ زنده که شامل ۳ هزار و ۵۰۰ قطعه بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است افزود: مرغ‌های کشف شده با هماهنگی قضائی تحویل کشتارگاه شدند.

 

انتهای پیام/ ن

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.