مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خراسان رضوی گفت: مسئولان کشور سربازان پدافند غیر عامل هستند که باید بستر امن و آرامش روانی و اقتصادی را برای خدمت به مردم فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا قامتی مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خراسان رضوی در نشست پدافند غیر عامل خوشاب گفت: دشمن جنگ اقتصادی را با هدف نارضایتی مردم و ایجاد یاس در جامعه به راه انداخته، اما پس از دوسال به قدرت تاب آوری مردم برابر فشار‌های اقتصادی اعتراف کرده است.

او تصریح کرد: دشمن به دنبال ترویج نا امیدی در لایه‌های مختلف جامعه است که باید همه دستگاه‌های اجرایی تدابیر لازم را برای مصون سازی در برابر تهدید دشمن انجام دهند.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خراسان رضوی گفت: آسیب‌های اجتماعی یکی از مشکلات جاری کشور است که دشمن در این زمینه فتنه گری می‌کند.

حسن ابارشی فرماندار خوشاب گفت: جنگ امروز دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران مدل رسانه ای، سیاسی و اقتصادی است.

او تصریح کرد: آمریکا برای فشار به مردم در دو سال قبل به طور علنی جنگ روانی و اقتصادی راه اندازی کرده است، که ورود به حوزه پدافند غیر عامل در این عرصه‌ها ضروری است.

فرماندار خوشاب گفت: در حوزه جنگ‌های سایبری نیز جمهوری اسلامی بازدارندگی خوبی داشته که دشمن به آن اعتراف کرده است.
 
انتهای پیام//م.ی
 

اعتراف شکست دشمن در مقابل فشارها به ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.