سلسله نشست‌های گفتمانی "زن و خانواده" با رویکرد تبیین جایگاه زن و خانواده در دیدگاه رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.

سلسله نشست‌های گفتمانی به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظّم انقلاب در مشهد، سلسله نشست‌های گفتمانی"زن و خانواده" را ویژه بانوان فعال فرهنگی، اجتماعی با حضور اساتید و متخصصان این عرصه برگزار می‌کند.

این دوره تخصصی با موضوعات "کرامت و هویت"، "الگو‌ها و اسوه ها"، "ازدواج اسلامی"، "خانواده"، "خدمت انقلاب اسلامی به زنان" و "نگرش‌های غلط به هویت زن" در قالب نشست، کارگاه و جلسات پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد.

سلسله نشست‌های  زن و خانواده در دوره زمانی شهریور تا دی ماه سال جاری و با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام علیرضا پناهیان، حسن رحیم‌پور ازغدی، امیرحسین بانکی‌پور، فرشته روح افزا، فروغ نیلچی زاده، فریبا علاسوند، فهیمه فرهمندپور، کبری خزعلی، نفیسه فیاض بخش و فائزه عظیم زاده اردبیلی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام در نشست‌ها می‌توانند از تاریخ دهم لغایت بیستم مرداد ماه با ارسال نام و نام خانوادگی و تحصیلات خود به سامانه پیام کوتاه ۵۰۰۰۵۹۳۶۱۵۴ اقدام کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر از ساعت ۸ الی ۱۴ با شماره تماس ۰۵۱۳۲۲۸۵۵۹۶ ارتباط برقرار کنند.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

برگزاری سلسله نشست‌های گفتمانی "زن و خانواده" در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.