مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمداز آغاز بارگذاری فیلم ۹۰ ثانیه ای جشنواره بین المللی قصه گویی مرحله استانی خبرداد.

آغاز بارگذاری فیلم ۹۰ ثانیه ای جشنواره بین المللی قصه گوییمدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، گفت:شرکت کنندگان در این بخش،طی فیلمی به مدت ۹۰ ثانیه قصه زندگی خود را روایت خواهند کرد،این روایت به شکل مستندگونه از امیدها شادی ها و آرزوهای زندگی می باشد.

وی با اشاره به اینکه شرکت در این بخش هیچ محدودیت سنی نداشته و برای عموم علاقه مندان آزاد است،گفت:داوطلبان می توانند فیلم های تولیدی خود را مطابق شعار جشنواره(آینده ساختنی است) و محور موضوعی جشنواره(قشه زندگی من)،تولید و در سایت جشنواره بارگذاری کنند.

اخلاقی گفت:روایت این قصه باید از زبان یک راوی صورت بپذرید و مدت زمان قصه حداکثر ۹۰ ثانیه باشد.

وی هم چنین افزود:علاقه مندان میتوانند برای تهیه این فیلم از ابزار دوربین و موبایل استفاده کنند و در قالب mp4 و با حجم حداکثر ۴۰۰ مگابایت ارسال کنند.

اخلاقی نیا با تاکید بر اینکه تصویر برداری حتما به صورت افقی گرفته شود و دارای صدای مطلوب باشد گفت:شرکت کنندگان در این بخش پوشش مناسب با محتوای قصه و منطبق با شئونات اسلامی انتخاب کنند.

وی در ادامه گفت:استفاده از نمادهای فرهنگی و ویژگی‌های بومی و سنتی در استان توصیه می شود.

اخلاقی نیا در رابطه با نخوه برگزیدن منتخبان گفت:سه اثر برتر از طریق هیئت داوران و سه اثر برتر از طریق آراء مردم انتخاب می شوند و از طریق رسانه های دیداری و شنیداری منتشر خواهد شد پس در صورت اجرای قصه با گویش‌های محلی ثبت ترجمه فارسی در سایت ضرورت دارد.

اخلاقی نیا در پایان توجه به فضای محیطی علائم تابلوها و غیره در پس زمینه فیلم بسیار ضروری داست و گفت:زمان ثبت نام و ارسال آثار از طریق سایت جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir،تا تاریخ ۱۰ مهر ۱۳۹۸ می باشد.

 انتهای پیام/پ

بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.