شهردار اهواز گفت: تمام تلاش خود را برای ایجاد روند مثبت در پروژه مترو به کار می‌گیریم و طبق شرایطی می‌شود امیدوار بود که فاز یک پروژه متروی اهواز تا یک سال آینده به بهره‌برداری برسد که در این جهت گام‌هایی برخواهیم داشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  موسی شاعری شهردار اهواز گفت: بسیاری از مشکلات و خرابی‌ها از پس از دوران ۸ سال دفاع مقدس در اهواز باقی مانده است و فضای سبز شهری نیز مشکلاتی داریم که باید به صورت جدی به آن پرداخته شود.

او افزود: قطار شهری ما ۲۸ درصد پیشرفت فنی داشته است که قراردادی که آن زمان بسته شده قرارداد خوبی نبوده و جای حرف دارد.

شاعری بیان داشت:  سال‌ها است که پروژه تقریبا متوقف است و کارگاه‌های مترو چهره بدی برای شهر ایجاد کرده‌اند و  تمام تلاش خود را برای ایجاد روند مثبت در پروژه به کار می‌گیریم و طبق شرایطی می‌شود امیدوار بود که فاز یک پروژه متروی اهواز تا یک سال آینده به بهره‌برداری برسد که در این جهت گام‌هایی برخواهیم داشت.

شهردار اهواز در خصوص وسعت این شهر تصریح کرد: وسعت شهر اهواز با جمعیت آن سنخیتی ندارد و طی این سال‌ها شاهد توزیع نامتوازن در اهواز بوده‌ایم که یکی از مشکلات جدی اهواز بحث آب و هوای آن است که شاید بتوان گفت گرم‌ترین کلانشهر حتی در سطح دنیا است.

این مقام مسئول در پایان گفت: رطوبت بالا هم مزید بر علت می‌شود که مشکلات افزایش یابد و به طور مثال در حوزه خدمات شهری فرسایش وسائل و تجهیزات بالا برود.

انتهای پیام/م

مترو اهواز سال آینده افتتاح می شود

برچسب ها: شهرداری ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوعلی
۱۸:۰۴ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
متاسفانهتا حالا هیچ پروژه ای به مقع افتتاه نشده مخصوصا د خوزستان که ازین نظر رودست همه استان هازده