حجت‌الاسلام عماد دخانی گفت: آستان قدس رضوی به مناسبت ایام شهادت امام جواد (ع) ویژه‌برنامه‌هایی را در کشور برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام عماد دخانی مدیر امور فرهنگی خدام و کارکنان سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: بیش از ۳۰۰ مراسم در این ایام با موضوعاتی مانند بیان سیره و سبک زندگی امام جواد (ع)، مدیحه‌سرایی و عزاداری امام نهم شیعیان برگزار می‌شود.


وی بابیان اینکه در هر استان یک مراسم محوری برگزار می‌شود، ادامه داد: محتوای مراسم‌هایی که در استان‌های کشور برگزار می‌شود را کانون‌های خادمیاری و تبلیغی در اختیار برگزارکنندگان قرار می‌دهند.

مدیر امور فرهنگی خدام و کارکنان سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: بسته برنامه‌ای تحت عنوان «باب الجواد، باب الجهاد» شامل منابعی از کتاب‌های با موضوع امام جواد (ع) مانند کتاب انسان ۲۵۰ ساله تألیف شده توسط مقام معظم رهبری و کتاب «سیره تقوی» نوشته حجت‌الاسلام محدثی به همراه نماهنگ، پادکست صوتی، مدیحه‌سرایی، اشعار و پوستر‌های مرتبط با امام جواد (ع) نیز در اختیار برگزارکنندگان مراسم در استان قرار داده است.

وی تصریح کرد: گروه‌های سرود آوای رضوی نیز در ۵۵ نقطه از کشور و در محل مصلی‌های نماز جمعه هر یک از ۳۰ استان کشور اجرای برنامه خواهند داشت.


انتهای پیام//ج. ر


برگزاری ویژه برنامه‌های شهادت امام جواد (ع) با همت خادمیاران رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.