معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: باید با استفاده از ظرفیت تشکل دانش آموزی گام دوم انقلاب را گفتمان سازی کنیم.

ضرورت گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب بین دانش آموزانبه گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، علیرضا کاظمی معاون فرهنگی، پرورشی وزارت آموزش و پرورش در جلسه شورای سیاستگذاری تشکل های دانش آموزی با محوریت بررسی و تبیین نقش تشکل های دانش آموزی اظهار کرد:  گزارشات و اقدامات به موقع اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان یک بستر فوق العاده ارزشمند نرم افزاری و سخت افزاری را در خصوص بیانیه گام دوم در حوزه دانش آموزان آماده کرده است د و این موضوع جای تشکری ویژه دارد.

وی ادامه داد: اکنون که این بستر مهیا شده است باید از ظرفیت همه تشکل های دانش آموزی استفاده کنیم تا بتوانید این جریان مهم انقلاب اسلامی را به همه دانش آموزان ارائه کنیم و یک گفتمان سازی در این بخش در بین دانش آموزان صورت گیرد.

کاظمی گفت: وقتی تشکل های دانش آموزی می توانند به این قوت و زیبایی کار را انجام دهند ای کاش همه برنامه های آموزش و پرورش به تشکل های دانش آموزی سپرده شود.

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: امیدوارم بعد از این جلسات، یک حرکت جمعی ارزشمند براساس یک نقشه خوب، برای دانش آموزان سراسر کشور در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی صورت پذیرد.

 آئین‌نامه اجرایی دبیرخانه گام دوم انقلاب در حوزه دانش‌آموزی تصویب شد

در ادامه حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و دبیر ستاد بیانیه گام در این جلسه با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه بیانیه گام دوم انقلاب گفت: مخاطب اصلی این بیانیه از سوی مقام معظم رهبری، جوانان است و این موضوع، وظیفه ما را دوچندان می کند.

وی گفت: از خردادماه امسال که اتحادیه به عنوان دبیرخانه انتخاب شده است اقدامات بسیار خوبی در این زمینه توسط دانش آموزان انجام شده است ولی قرار نیست اتحادیه به تنهایی این برنامه ها را ادامه دهد و این نیاز است که همه تشکل‌های دانش‌آموزی یک صدا و بدون موازی کاری گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب را در بین دانش آموزان داشته باشیم.

گفتنی است؛ در این جلسه آیین نامه اجرایی دبیرخانه گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه دانش آموزی تدوین و مصوب شد توسط سازمان دانش آموزی به استان ها ابلاغ شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار