مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه، به خدمات این نهاد در بخش‌های مختلف به نفع محرومان جامعه اشاره کرد و گفت : کمیته امداد سالانه ۲۰ میلیارد تومان مستمری به مددجویان زیرپوشش در استان پرداخت می‌کند.

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت : در بخش اشتغال نیز سال گذشته ۲۰ میلیارد تومان به مددجویان استان پرداخت کرده است.

وی به حمایت از دانش آموزان و دانشجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی اشاره کرد و گفت : ۱۳ هزار دانش آموز و ۲ هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در استان کرمانشاه از حمایت‌ها و خدمات کمیته امداد بهره مندند.

رخصی به ضعف فرهنگ کار و تلاش در جامعه اشاره و یادآور شد: باید فرهنگ کار و تلاش بیش از پیش در جامعه گسترش یابد.

فرماندار جوانرود نیز با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات زیادی به مستضعفان ارائه می‌کند، گفت: خدمات کمیته امداد به محرومان جامعه قابل تقدیر است.

رستگار یوسفی با تقدیر از مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: در سفر فتاح رییس سابق کمیته امداد در زلزله اخیر علاوه بر کمک‌های بلاعوض به مددجویان زیرپوشش ۱۰۰ میلیون تومان به مسجد روستای زلان و و افراد غیر زیرپوشش که واحد‌های مسکونی آن‌ها آسیب دیده بود به هر خانوار پنج میلیون تومان کمک کردند که باید قدردان آن باشیم.

وی به ضعف اطلاع رسانی در ارائه حدمات رسانی دولت و نظام به مردم اشاره کرد و اظهارداشت: ضرورت دارد تمامی خدمات دولت و نظام به درستی، دقیق و خالصانه برای مردم بازگو شود.

امام جمعه جوانرود هم به خدمات بی منت نظام جمهوری اسلامی به مردم اشاره کرد و گفت: خدمات بی منت دولت و نظام جمهوری اسلامی با صد سال گذشته قابل مقایسه نیست.

ماموستا ملا احمد فخری افزود: کمیته امداد از برکات این نظام است که منشا خدمات فراوانی بوده و خدمات زیادی به محرومان و درمانگان جامعه ارائه کرده است.

 

 

انتهای پیام/د

در بخش اشتغال سال گذشته ۲۰ میلیارد تومان به مددجویان استان پرداخت شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.