نماینده ولی فقیه در گیلان بر ضرورت هماهنگی دستگاه‌ها برای معرفی مشاهیر گیلان به ویژه عالمان دینی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده، ولی فقیه در گیلان در دیدار رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به مناسبت ۱۲ مرداد سالروز تاسیس این شورا گفت: استان گیلان شخصیت‌های دینی و انقلابی و نخبگان تأثیرگذاری زیادی در طول تاریخ داشته است که این شخصیت‌ها باید با هماهنگی دستگاه‌های متولی به نسل امروز بیشتر معرفی شوند.

او با قدردانی از تلاش‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به ویِژه آیت الله جنتی دبیر این شورا برای زنده نگه داشتن و هرچه بهتر برگزار شدن مناسبت‌های ملی و انقلابی افزود: این شورا با برگزاری آیین‌های ویژه، نقش مهمی در ماندگاری این مناسبت‌ها و شناساندن آن به نسل جوان دارد.

امام جمعه رشت به انتخاب صحیح و مناسب سخنرانان آیین‌ها در شهرستان‌های گیلان نیز تأکید کرد و اظهار داشت: این سخنرانان باید با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تعیین شوند تا خطوط قرمز انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلاب حفظ شود.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان نیز در این دیدار گفت: ۲ خطر فراموشی و تحریف، مناسبت‌های انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وظیفه خنثی کردن این خطر‌ها را برعهده دارد.

او با بیان اینکه فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تنها به مناسبت‌های خاص خلاصه نمی‌شود، تصریح کرد: این شورا با تشکیل ستاد‌های مختلف فعالیت‌ها و برنامه هایش را در طول سال پیگیر است.

انتهای پیام/ع

تاکید نماینده ولی فقیه در گیلان بر لزوم معرفی بیشتر عالمان گیلانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.