8۰ برنامه فرهنگی هنری ویژه ارتحال امام (ره) در گیلان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: این برنامه ها در حوزه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی ارشاد اسلامی سراسر استان اجرا خواهد شد.

فیروز فاضلی افزود: برگزاری مسابقه‌های خوشنویسی و نقاشی از تمثال امام خمینی‌(ره)، مسابقه کتابخوانی از وصیت نامه سیاسی، الهی امام راحل، اجرای نمایش‌های مذهبی و شب شعر و برپایی نمایشگاه‌های کتاب، عکس و پوستر از مهمترین ویژه برنامه های ارتحال امام راحل است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت حجت الاسلام والمسلمین سید یونس حسینی رودباری از شخصیت های برجسته گیلان در نهضت امام خمینی(ره) در رودبار گفت: همه ساله همزمان با ایام 14 و 15 خرداد فیلم سینمایی شهید یونس رودباری که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تولید شده است در سینما زیتون رودبار اکران می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان همچنین از اجرای شب شعر با عنوان «منشور انقلاب اسلامی» در رشت و جلسه نقد و نظر «عرفان در اشعار امام» در فومن خبر داد و تصریح کرد: به مطبوعات استان برای  درج مقاله ویژه نکوداشت حضرت امام خمینی(ره) با عنوان «منشور انقلاب اسلامی» اطلاع رسانی شده است.
 
 
انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.