استاندار کردستان با تاکید برجذب حداکثری تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در کمترین زمان ممکن خواستارتشکیل کارگروه ویژه‌ای برای جذب اعتبارات تبصره ۱۸ در استان شد.

تشکیل کارگروه ویژه جذب تسهیلات اشتغال روستاییبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،بهمن مرادنیا در کارگروه تخصصی اشتغال استان که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزارشد، با تاکید برجذب حداکثری تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در کمترین زمان ممکن خواستارتشکیل کارگروه ویژه‌ای برای جذب اعتبارات تبصره ۱۸ در استان شد.

وی افزود:در سال جاری بایدهمه دستگاه‌ها انرژی خود را روی جذب اعتبارات ۲۰ هزارمیلیاردی که در کشور برای تبصره ۱۸ در نظرگرفته شده بگذارند تا بلکه به توسعه استان کمک کند.

مرادنیا برحضور پر رنگ چهره‌های موفق در بخش صنعت، کشاوری، خدمات وسایر بخش‌های فعال تاکید کرد وگفت:  باید از دانش و تجربه این افراد در پیشبرد مقاصد اقتصادی استان بهره جست.

مرادنیا افزود: میزان بیکاری استان از ۱۳ درصد سال گذشته به ۱۲.۵ درصد کاهش یافته است

وی نرخ مشارکت اقتصادی در استان  را از ۴۲.۵ درصد به ۴۳.۱ درصد اعلام کردو افزود:این میزان نیز نسبت به سال گذشته بیش از نیم درصد افزایش داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استاندار کردستان هم گفت:سهم کردستان در مرحله اول جذب اعتبارات ۲۷۰ میلیارد تومان اعلام شد که از این میزان ۲۳۳ میلیارد تومان آن به صورت صد درصد جذب شد.

حسین فیروزی تاکید کرد: طرح‌هایی تایید می‌شوندکه متناسب با ظرفیت‌های استان ودارای مزیت اشتغال آفرینی، توجیه اقتصادی وفنی باشند وبتوانند جمعیت بیشتری را به کارگیرند.

انتهای پیام/ت

کارگروه اشتغال در کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.