مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۹ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز چهارشنبه ۹ مردادماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت:با توجه به بروز جرائم و سرقت‌های خرد که توسط افرادی معلوم الحال به جهت تامین مواد مخدر صورت می‌گیرد و همچنین به منظور پاکسازی محیط شهری و ارتقاء آرامش عموم شهروندان طرح جمع آوری و دستگیری معتادان متجاهر در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که در طول یک ماه گذشته به اجرا در آمد ۱۶۰ معتاد متجاهر در شهرستان ساری شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ صفرپورگفت: این افراد پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل درمانی به مراکز ترک اعتیاد و درمانگاه ماده ۱۶ استان معرفی شدند.

کشف ۳ موتورسنگین قاچاق در عباس آباد

سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، گفت:درپی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش موتورسیکلت قاچاق توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: کارگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.
سرهنگ عبدی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در عملیاتی پلیسی دستگیر و ۳ موتورسنگین قاچاق ۶۰۰ و ۱۰۰۰ سی سی در بازرسی از پارکینگ منزل وی کشف شد.

وی ارزش موتورسیکلت کشف شده را برابر نظر کارشناسان بیش از ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: موتورسیکلت‌های قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.