مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۹ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق حرفه‌ای کابل‌های مخابراتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز چهارشنبه ۹ مردادماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق حرفه‌ای کابل‌های مخابرات

سرگرد حسین معصوم پور جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کنارک گفت: ساعات پایانی دیشب ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ کنارک هنگام گشت زنی در یکی خیابان‌های شهر کنارک، مردی جوان را که درحال بریدن کابل‌های شرکت مخابرات بود مشاهده و او را قبل از فرار از محل جرم دستگیر کردند.

او افزود: با انتقال متهم به کلانتری مشخص شد که وی از سارقان سابقه دار است که پس از بازجوئی‌های اولیه با هماهنگی قضائی برای تحقیقات تکمیلی و کشف سرقت‌های احتمالی او را به پلیس آگاهی منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کنارک با اشاره به کشف ۱۰۰ متر کابل مخابراتی از مخفیگاه متهم تصریح کرد: متهم در مواجه با مستندات پلیس به ۷ فقره سرقت کابل مخابراتی و کابل برق در شهرستان اعتراف کرد.

سرگرد معصوم پور در پایان افزود:در این رابطه سارق دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

او  از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات و اخبار خود را از فعالیت مجرمان و سارقان، از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


کشف ۱۶ حلقه لاستیک خودرو قاچاق

سرهنگ  حیدرعلی کیخای مقدم  فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: دیروز  ماموران یگان امداد این فرماندهی هنگام گشت زنی در سطح شهر چابهار به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو، در بازرسی بعمل آمده، تعداد ۱۶ حلقه لاستیک خودروی وانت قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: ارزش لاستیک‌های قاچاق ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شده که در این رابطه خودرو توقیف و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

مصدومیت ۴ عابر پیاده در برخورد با پژو در زاهدان

راشدی مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان زاهدان از مصدومیت ۴ عابر پیاده در برخورد با پژو ۴۰۵ در میدان کشاورز زاهدان خبر داد.

او افزود: بااعلام به مرکز فوریت‌های پزشکی بلافاصله تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

راشدی گفت: مجروحین که یک مادر و سه فرزند بودند پس از اقدامات درمانی اولیه با ۳ دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیامنتقل شدند.

دستگیری سارق معتاد با ۶ فقره سرقت

سرهنگ ابراهیم کوچک زائی گفت: در پی وقوع سرقت‌های سیم وکابل برق در حاشیه شهرخاش موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود:مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ با بررسی سرقت‌ها و سرنخ‌های موجود به فردی سابقه دار مظنون شدند.

او تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم و جمع آوری ادله و مستندات کافی در خصوص دست داشتن مظنون در سرقت‌های اخیر با هماهنگی قضائی، در یک عملیات ضربتی او را در مخیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با اشاره به کشف مقادیری کابل برق و قطعات خودرو مسروقه خاطر نشان کرد: متهم که فردی معتاد است در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۳ فقره سرقت سیم و کابل برق و ۳ فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهر خاش اعتراف کرد.

سرهنگ کوچک زائی خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار