مسؤول بسیج مساجد و محلات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت : اگر محلات‌ ما اسلامی شوند، شهر، استان و کشورمان اسلامی می‌شود و به سمت تمدن عظیم اسلامی حرکت می‌کنیم.

طرحی برای رسیدن به محله اسلامیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، محمد رضا زارعی صبح امروز در جمع مسئولان پایگاه‌های طرح «تحول محلات» استان هرمزگان اظهار داشت: هدف اولیه طرح تحول محلات، رسیدن به یک محله اسلامی یعنی رسیدن به محله‌ای با مردمی ولایی، مومن، انقلابی، پویا و مطالبه‌گر برای دفاع از ارزش‌ها و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن با مشارکت مردم و مسئولین است.

او ادامه داد: اگر محلات‌ ما اسلامی شوند، شهر، استان و کشورمان اسلامی می‌شود و به سمت تمدن عظیم اسلامی حرکت می‌کنیم.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان اظهار داشت: سه دوره آموزشی برای مسئولان طرح تحول محلات و ائمه جماعات مساجد برگزار شده و ۲۰۰ قرارگاه تحول محلات در سطح استان راه‌اندازی شده است.

زارعی بیان داشت: قبل از هر کاری ۶ قرارگاه تحت عنوان قرارگاه‌های راهبردی، فرهنگی اجتماعی، دفاعی امنیتی، سازندگی و مردم‌یاری، مجازی و رسانه، تحول و توسعه ایجاد شده است که برنامه‌های قرارگاه‌های تحول مساجد زیرنظر قرارگاه‌های شش‌گانه انجام می‌شود.

او تاکید کرد: مسئول قرارگاه‌های تحول محلات حتما باید امام جماعت مسجد و یا معتمد محل باشد و فرمانده پایگاه بسیج نمی‌تواند رئیس قرارگاه باشد، بلکه باید دبیر قرارگاه باشد.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مسوول قرارگاه‌ها باید ظرفیت‌های موجود در محله خود را شناسایی کنند و از در راستای خدمت به محله استفاده کنند.

انتهای پیام / ت

راه‌اندازی ۲۰۰ قرارگاه «تحول محلات» در استان هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.