سردار سلامی گفت: امیدوارم شرایط اجتماعی و معیشتی مردم را به سطحی بسیار بهتر و بالاتر از شرایط قبل سیل برسانیم.

حضور مردم از یک بحران بزرگ جلوگیری کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سلامی فرمانده کل سپاه گفت: امیدوارم شرایط اجتماعی و معیشتی مردم را به سطحی بسیار بهتر و بالاتر از شرایط قبل سیل برسانیم.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با حضور گسترده مردم حادثه سهمگین سیل اخیر که می‌توانست یک بحران اجتماعی و اقتصادی تولید کند مهار و اکنون در فرآیند بازسازی، ترمیم و نوسازی مناطقی هستیم که تحت تأثیر سیل قرار گرفته هستیم.

سلامی بیان داشت: هدف اصلی سفرم بازدید از مناطق سیل زده خوزستان است و ان شاءالله تا حدودی یک سلسله کمک‌ها برای مردم به منظور اسکان بهتر و بازگشت به شرایط مناسب‌تر از قبل سیل را انجام می‌دهیم.

وی افزود: در این سفر از پروژه‌های مهمی که قرارگاه حضرت خاتم الانبیا در استان خوزستان انجام می‌دهد، بازدید کردیم.


بیشتر بخوانید: بازدید سرلشگر سلامی از روستای سیل‌زده «مورانی» پلدختر


سردار سلامی با اشاره به بازدید از پروژه دو خطه کردن راه آهن از بندرامام به اندیمشک گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا مسئولیت اجرای این پروژه را برعهده گرفته و طول این خط حدوداً ۲۷۵ کیلومتر است که مسیر اندیمشک تا اهواز آن شاید حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ان شاءالله تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اهمیت راهبردی سیستم حمل و نقل یک کشور در مسیر توسعه و ارتقای کیفیت اقتصادی گفت: پروژه دو خطه کردن راه آهن اندیمشک به بندرامام یکی از پروژه‌های استراتژیک حمل و نقل کشور است.

سردار سلامی تصریح کرد: با انجام این پروژه شاهد گسترش کمی و کیفی در وضعیت حمل و نقل استراتژیک این استان خواهیم بود که در شرایط فعلی کمک زیادی به توسعه اقتصاد کشور دارد.

وی همچنین گفت: قرارگاه خاتم الانبیا حدوداً ۱۶ پروژه در استان خوزستان در حال اجرا دارد که همه آن‌ها بسیار مهم است و از آبرسانی گرفته تا خطوط حمل و نقل یا نفت و گاز پروژه دارد.

سردار سلامی عنوان کرد: متناسب با ظرفیت‌های استان خوزستان برای این استان، پروژه‌های مختلفی تعریف شده و امیدواریم در موعد مقرر کار‌ها را به انجام رسانده و گام‌های بلندی را در توسعه زیرساخت‌های ملی برای توسعه اقتصاد کشور در سطح این استان برداریم.

وی افزود: استان خوزستان امسال هم مثل دوران دفاع مقدس کانون همبستگی و ظهور احساسات و عواطف ما شد که با حادثه مشابه دفاع مقدس، تمام ملت ایران برای حضور و همیاری سهیم شدند.

وی اظهار کرد: این اراده ملی شکل گرفته و گروه‌های جهادی هم حضور خیلی خوبی دارند، شب گذشته از این گروه‌های فعال در منطقه عین دو بازدید داشتیم و باانگیزه و ایمان به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند. گروه‌های جهادی آمدند تا به مردم کمک کنند تا مردم شرایط بهتری برای زندگی داشته باشند.

انتهای پیام/م

سردار سلامی در بامدژ

برچسب ها: سپاه ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.