معاون امور پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان از اجرای ۵۵ عنوان برنامه غنی سازی اوقات فراغت در این استان خبر داد.

اجرای ۵۵ عنوان برنامه غنی سازی اوقات فراغت در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یوسف سعیدی، معاون امور پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به ضرورت غنی سازی اوقات فراغت در تابستان گفت: بسیاری از جامعه شناسان معتقدند یکی از اهداف و نتایج غنی سازی اوقات فراغت به ظهور رساندن استعداد و خلاقیت در فرد است.

وی افزود: محور‌های برنامه‌های اوقات فراغت در آموزش و پرورش مهارت ارتباطی، معرفتی، هویتی و بصیرتی و مهارت‌های فرهنگی، هنری و فعالیت‌های نشاط آور و شادی بخش است.

معاون امور پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه مهارت‌های اقتصادی، اشتغال زایی و مهارت‌های ورزشی و سلامت نیز محور‌های برنامه اوقات فراغت است افزود: در سال گذشته ۴۹ عنوان برنامه در ۲۴۹ پایگاه فرهنگی هنری، مساجد و پژوهشسرا‌ها انجام شده است.

سعیدی اضافه کرد: امسال نیز ۵۵ عنوان برنامه غنی‌سازی اوقات فراغت در ۲۷۵ پایگاه فرهنگی هنری برای ۱۰۰ هزار دانش‌آموز برگزار شده که نسبت به سال گذشته افزایش برنامه داشته‌ایم.

سعیدی در خصوص اجرای طرح هجرت نیز بیان کرد: این طرح از ابتدای تیرماه شروع و به مدت هفت هفته با سه رویکرد مزیت‌محوری، نیازمحوری و آینده‌نگری و آموزش ادامه دارد.

وی افزود: این طرح با ۳۵ عنوان در ۳۴۵ جلسه در مدارس با همکاری ۴ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در زمینه رنگ‌آمیزی درب و پنجره مدارس، ترمیم نیمکت‌ها و ایزوگام مدارس انجام می‌شود.

انتهای پیام/ب

 

غنی‌سازی اوقات فراغت برای ۱۰۰ هزار دانش‌آموز در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار