برگزاری طرح نشاط معنوی تابستان در شهرستان ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از  اجرای طرح نشاط معنوی در ۴ بقعه متبرکه و یک مرکز تفریحی این شهر خبر داد.

برگزاری طرح نشاط معنوی تابستان در شهرستان ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ملایر گفت: امسال امامزاده عبدالله(ع)، امامزاده سید علی حسین(ع)، آستان مقدس امامزاده علی اکبر(ع) و تکیه حضرت ابوالفضل(ع)، مجری طرح نشاط معنوی در شهرستان ملایر هستند.

 وی افزود: اجرای طرح نشاط معنوی، جذب نسل جوان و نوجوان به بقاع متبرکه برای کادرسازی برای مدیریت بقاع متبرکه، تعامل و مشارکت با نهاد‌های فرهنگی همسو برای همپوشانی و وحدت رویه در انجام امور فرهنگی، ترویج معارف اسلامی و غنی کردن اوقات فراغت دانش آموزان به همراه دارد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه این طرح از ۱۳ تیر آغاز و تا ۲۹ مرداد ادامه دارد  گفت: این طرح با حضور ۵ مبلغ بومی و اعزامی از قم، در قالب برنامه های مختلف فرهنگی، تفریحی، مهارتی، قرآنی و ورزشی در رده های سنی مختلف اجرا می شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه موقوفه سیف‌الدوله در راستای اجرای چند نیت مهم در شهرستان در حال انجام است، افزود: کمک در حوزه دارو و درمان، اطعام دهی و کمک به نیازمندان، آموزش و تحصیل طلاب، دانشجویان و دانش آموزان نیازمند و سرمایه گذاری از جمله نیات موقوفه سیف الدوله است. 


جعفری از افتتاح بخش ۲۵ تختخوابه در بیمارستان امام حسین (ع) ملایر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بازسازی و تجهیز کامل این بخش از محل موقوفه سیف الدوله از سال گذشته آغاز شده است و امسال با اعتبار ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به پایان می رسد.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از پطرح های درحال اجرا از محل موقوفه سیف‌الدوله، ساخت مجتمع مسکونی - تجاری میدان جهاد است، این طرح شامل ۲۰ واحد مسکونی و ۸ واحد تجاری و یک فروشگاه در زیربنایی به مساحت ۵ هزار مترمربع با پیشرفت ۹۹ درصدی درحال طی مراحل پایانی کار است. 


جعفری با اشاره به اینکه برای مجتمع مسکونی - تجاری میدان جهاد ملایر اعتباری افزون بر ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، گفت: به زودی این مجتمع با حضور مقامات و مسئولین به بهره برداری خواهد رسید. 
وی با اشاره به اینکه یکی از نیات موقوفه بزرگ سیف الدوله کمک در بخش آموزش است، گفت: به زودی تعویض و بازسازی نمای دبیرستان نمونه سیفیه با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان آغاز شده است.

پژمان جعفری گفت:همچنین طرح اطعام دهی نیازمندان شهرستان از محل نیت واقف سیف الدوله در حال اجراست و شب های جمعه حدود ۳۵۰ نفر از نیازمندان اطعام دهی می ‌شوند.

 

انتهای پیام/ا

افتتاح دو طرح عمرانی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در آینده نزدیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.