فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران از بکار گیری یکصد گروه جهادی از سوی سپاه تهران برای بازسازی و مرمت منازل سیل زده خانوار‌های زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی در مناطق دشت آزادگان و هویزه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران گفت:  سپاه محمد رسول الله (ص) تهران متعهد شده منازل همه خانوار‌های زیرپوشش این ۲ نهاد حمایتی را در ۵۰ روستای دشت آزادگان و هویزه مرمت و بازسازی کند.

او با اشاره به بکار گیری گروه‌های جهادی برای کمک به سیل زدگان بیان داشت: ۱۰۰ گروه جهادی از سوی سپاه تهران برای بازسازی و مرمت منازل سیل زده خانوار‌های زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی در مناطق دشت آزادگان و هویزه به کار گرفته شدند.

یزدی بیان داشت: ۱۳۱ خانه احداثی و ۴۰۶ خانه مرمتی در این روستا‌ها برای سپاه محمد رسول الله تهران تعریف و مشخص شده است که گروه‌های داوطلب جهادی به صورت دوره‌ای برای کمک به بازسازی این منازل وارد این مناطق می‌شوند و کار‌ها را با مشارکت مردم جلو می‌برند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران ادامه داد: همه خانه‌های احداثی و مرمتی تا اواخر مهرماه یا اوایل آبان ماه یعنی پیش از شروع بارندگی‌ها در خوزستان به پایان می‌رسد و بخش مهمی از هزینه‌های بازسازی و مرمت خانه‌های روستایی این مناطق را خیران تامین می‌کنند.

انتهای پیام/م

تلاش برای حل مشکل مسکن مردم سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.