فرمانده کل سپاه پاسداران، آمادگی برای مشارکت با دولت برای خدمت رسانی به مسجدسلیمانی‌ها را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران عصر امروز جمعه، ۴ مرداد در محل سپاه شهرستان مسجدسلیمان به بازدید از مناطق زلزله زده این شهرستان اشاره کرد و گفت: پس از زلزله در این شهرستان، با بازدید از مناطق آسیب دیده، از نزدیک مسائل و مشکلات مردم را جویا شدیم.

وی بیان کرد: همچنین در جلسه‌ای که با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد آخرین تصمیمات در زمینه بازسازی منازل و مدارس آسیب دیده گرفته شد.

سردار سلامی اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود سپاه پاسداران با تمام ظرفیت و ابزار و تجهیزات خود در قالب قرارگاه خاتم الانبیا فعالیت خود را در این منطقه آغاز کرده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه افزود: گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی در حال حاضر در این شهرستان حضور داشته و در زمینه احداث و بازسازی منازل آسیب دیده شبانه روز پای کار هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: با توجه به حمایت‌های مالی مرکز برای کمک به مردم مسجدسلیمان، امید می‌رود هر چه سریعتر منازل آسیب دیده ترمیم شوند و مردم به شرایط زندگی عادی خود باز گردند.

وی اذعان داشت: سپاه پاسداران در کنار دولت اقدامات موثری را در دستور کار دارد و پروژه‌های مهمی را در این منطقه تعریف کرده است امید است با تامین اعتبارات مناسب و روند اجرایی این پروژه‌ها سرعت بیشتری به خود بگیرد.

گفتنی است؛ سرلشکر حسین سلامی روز پنج‌شنبه به منظور بررسی آخرین وضعیت آسیب دیدگان ناشی از سیل خوزستان از مناطق بامداژ و حمیدیه بازدید کرد و روز جمعه نیز برای بررسی آخرین وضعیت زلزله زدگان مسجدسلیمان از مناطق مختلف این شهرستان دیدن کرد.

انتهای پیام/گ

بازدید سردار سلامی از مناطق زلزله زده

برچسب ها: سپاه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.