دفتر دیده بان شفافیت و عدالت در استان قزوین به منظور پیشگیری از فساد مالی و زمین خواری گشایش یافت.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سید جعفر شهاب زاده مدیر دفتر دیده بان شفافیت و عدالت استان قزوین در جمع خبرنگاران گفت: این مجموعه نهاد مردمی در قزوین از سال گذشته مجوز فعالیت خود را گرفت و امروز به صورت رسمی دفتر آن راه اندازی شد.

شهاب زاده هدف از راه اندازی این دفتر را پیشگیری از فساد مالی و زمین خواری و همچنین جلوگیری از بدبینی و جدایی مردم از حکومت بیان کرد.

وی درباره نحوه فعالیت دیده بان شفافیت و عدالت گفت: این دفتر در مسائل مهم استان وارد می‌شود و مدارک و اطلاعات جمع آوری می‌کند، در نهایت اطلاعات خود که بر مبنای منطق و مستندات است در اختیار مراجع ذی صلاح قرار می‌دهد.

مدیر دفتر دیده بان شفافیت و عدالت استان افزود: دیده بان شفافیت و عدالت یک مجموعه مردم نهاد، غیر انتفاعی، غیر سیاسی است که با موضوع اجتماعی فعالیت می‌کند.

شهاب زاده گفت: تا کنون در دو پرونده زمین خواری در هفت سنگان و شهرک نیاوران ورود کرده ایم.

او درباره پرونده زمین خواری در هفت سنگان گفت: اطلاعات و مستندات جمع آوری شده برای آقای توکلی مسئول سایت دیده بان شفافیت و عدالت در تهران ارسال شده و او مستندات را برای آقای اژه‌ای فرستاده است.

مدیر دفتر دیده بان شفافیت و عدالت استان درباره پرونده شهرک نیاوران هم گفت: برای این شهرک پیش از این مجوز گردشگری صادر شده بود، اما الان شاهد تفکیک زمین‌ها و ویلاسازی در آن منطقه هستیم.

شهاب زاده افزود: این پرونده هم در حال پیگیری است و به دنبال توضیحات مکتوب از مسئولین هستیم.

شهاب زاده افزود: مردم استان در صورت داشتن اطلاعات از یک فساد مالی و زمین خواری استان موضوع را از طریق شماره ۳۳۲۳۵۷۰۰ و یا با مراجعه به دفتر این مجموعه در خیابان نادری جنب ستاد عتبات عالیات در اختیار ما قرار دهند.

وی اضافه کرد:  آقایان شفیعی‌ها، پور زرشکی، طاهری، نجف آبادی، معصومی فر، مهدیخانی، حصاری، علیمحمدی و محمد حسن باریک بین عضو هیئت مدیره دفتر سایت دیده بان شفافیت و عدالت در استان قزوین هستند .

انتهای پیام/ک

را ه اندازی دفتر دیده بان شفافیت و عدالت در استان قزوین به منظور پیشگیری از فساد مالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.