فرماندار مشهد گفت:ساخت و ساز‌های مسکن در شهر مشهد رو به افزایش است و امکانات ما حداقل است.

افزایش سازه های قارچ‌گونه مسکن در مشهد رو به افزایش استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدرضا هاشمی صبح امروز در دیدار مشترک با رئیس، معاونان و مدیران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: ساخت و ساز‌های قارچ‌گونه مسکن در شهر مشهد رو به افزایش است و امکانات ما حداقل است. اگر آموزش‌‏های ایمنی و آتش‌نشانی وجود داشته باشد حتما به ارتقاء آگاهی‎های مردم کمک شایانی می‎کند.

او تصریح کرد: آتش‎نشانی مشهد باید برای ارگان‎های مختلف و دستگاه‌های اجرایی مانور‌های مختلف بگذارد تا آمادگی نهاد‌های مختلف برای مقابله با بحران، خصوصاً در بحث حریق و حوادث ارزیابی شود. امیدواریم مزاحمت‌های تلفنی برای آتش‌نشانی که یک آسیب جدی است هم کمتر شود.

امیر عزیزی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد مشهد هم گفت: بیش از ۵۰ ایستگاه آتش‎نشانی فعال در نقاط مختلف شهر مشهد وجود دارد و احداث بیش از ۵ ایستگاه آتش‌‏نشانی در مشهد در حال انجام است امیدواریم این اقدام تا پایان سال جاری محقق شود.

او با اشاره به اینکه همچنین در حال حاضر بیش از ۱۱۰۰ نیروی عملیاتی آتش‌نشان داریم خاطرنشان کرد: به طور متوسط بیش از ۱۰۰ عملیات در طی ۲۴ ساعت توسط آتش‎نشانان در مشهد انجام می‎شود که بیشترین ماموریت‎ها هم مربوط به نجات افراد محبوس شده از داخل کابین آسانسور است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

باید آمادگی نهاد‌های مختلف برای مقابله با بحران ارزیابی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
چه فايده وقتي اين همه گرونه