بازیکن جوان آبی پوشان به جدایی اش از استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا آذری درباره جدایی اش از استقلال گفت: شرایطی در این مدت برایم پیش آمده بود، اما باز هم در کنار تیم بودم و صحبت‌هایی با استراماچونی داشتم و او همچون یک مربی با تجربه به من گفت در پستی که هستم رقیب زیاد دارم.

او ادامه داد: استراماچونی به من گفت بازیکن خوبی هستم، اما امکان دارد شرایطی پیش بیاید که مشکلات دیگری در فصل برایم اتفاق بیفتد و بازی به من نرسد.

آذری بیان کرد: سه چهار روز تمرین کردم، اما دیدم شرایطم خوب نیست و به استراماچونی گفتم شرایطم را به باشگاه اعلام کند. پیش فتحی آمدم و صحبت پدر و پسری داشتیم که مدیر عامل تصمیمی برایم بگیرد. من بازیکن تیم ملی هستم و باید بازی کنم.

بازیکن استقلال گفت: من زمان شفر هم بازی نکردم و از لحاظ فنی خیلی بهتر بودم. در طول فصل بازی نکردم و حاشیه ایجاد نکردم.

او افزود: جدایی ام قطعی نیست و حرفی بین من و استراماچونی بوده است. از یازده سالگی به استقلال آمدم و باعث افتخارم هست پیراهن استقلال را پوشیدم و بزرگان زیادی همچون منصور پورحیدری را دیدم.

آذری افزود: جلسه خوبی با فتحی داشتم و تا فردا همه چیز مشخص می‌شود. در لیست مازاد نیستم و نمی‌دانم قرضی جایی بروم یا نه. استراماچونی با من حرفه‌ای برخورد کرد و به باشگاه اطلاع دادم تصمیم خوبی برایم بگیرند.


بیشتر بخوانید:

خط قرمز مرد ایتالیایی روی بازیکن آبی پوش

کریمی مُچ استقلال را خواباند

واکنش حسینی پس از تمدید قرارداد با استقلال


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار