ارتش رژیم صهیونیستی از بیم عملیات‌های مقاومت در مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی دسه به دامان شن‌ها شد.

وقتی رژیم صهیونیستی از وحشت جنبش مقاومت فلسطین به شن‌ها پناه می‌برد + فیلمبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  ارتش رژیم صهیونیستی از بیم عملیات‌های مقاومت در مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی موانع شنی ایجاد کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، یگان مهندسی فرماندهی منطقه جنوبی ارتش رژیم صهیونیستی به ساخت این موانع ادامه می‌دهند تا اجازه ندهند حماس به اطلاعاتی درباره تحرکات نظامیان صهیونیست در این منطقه دست پیدا کند.

«امیر بوحبوط» تحلیلگر صهیونیست در همین زمینه نوشت: این همان پاسخ به شلیک موشک‌های کورنت و ... حماس و تلاشی برای عدم تکرار این موضوع است.

گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس در پنجم ماه مه گذشته فیلمی را منتشر کرد که یک خودروی نظامی صهیونیست‌ها با موشک هدایت‌شده در مرز غزه هدف قرار گرفت.

صبح روز شنبه ۱۴ اردیبهشت (۴ مه) بود که رژیم صهیونیستی به مناطقی در نوار غزه حمله کرد و مقاومت با شلیک چندین راکت پاسخ داد؛ اما این اتفاق «موقت» نبود و لحظه به لحظه بر حجم تنش‌ها میان نوار غزه و رژیم صهیونیستی افزوده شد.

حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در روز و شب یکشنبه (۱۵ اردیبهشت/۵ مه) نیز ادامه پیدا کرد و مقاومت نیز با شلیک راکت و موشک قاطعانه پاسخ داد. سرانجام با وساطت مصر و قطر و سازمان ملل امروز دوشنبه (۱۶ اردیبهشت/۶ مه) آتش‌بس در نوار غزه برقرار شد.

منبع:فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.