مدیرکل اموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: باید نرخ جابجایی دانش‌آموزان از خانه تا مدرسه به ازای هر کیلومتر محاسبه شود.

نرخ سرویس مدارس دانش‌آموزان به ازای هر کیلومتر محاسبه می‌شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در نشست کارگروه استانی کمیسیون ماده ۱۸ دستورالعمل سرویس مدارس گفت: هزینه حمل و نقل دانش آموزان باید بر حسب کیلومتر و مسافتی باشد که از خانه تا مدرسه طی می‌کنند.

او افزود: در این راستا و به منظور تعامل بیشتر با شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان سرویس مدارس، باید جلسات بیشتری در طول سال در محل مدرسه و ادارات آموزش و پرورش برگزار گردد.

قائدامینی اضافه کرد: امروزه سرویس مدارس به عنوان سازمان غیر رسمی آموزشی و تربیتی برای دانش آموز، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او در ادامه خاطرنشان کرد: باید زمان حضور سرویس‌های حمل و نقل دانش آموز بگونه‌ای مدیریت شود که هیچگونه اختلالی در زنگ نماز مدارس ایجاد نشود.

این نشست با حضور نماینده انجمن اولیاء دانش آموزان، مسئول اداره حمل و نقل بار و مسافر درون شهری و جمعی از مسئولان برگزار گردید.

در پایان نشست مقرر شد اعضای کمیسیون ماده ۱۸ نرخ جابجایی دانش آموزان در سطح شهر به ازای هر کیلومتر را در جلسه‌ای جداگانه به مشورت گذاشته و اعلام نمایند.

انتهای پیام/خ

نرخ سرویس مدارس دانش‌آموزان اعلام می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار