مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: همه دستگاه‌ها باید یک پیوست فرهنگی در حوزه رونق تولید داشته باشند.

پیوست فرهنگی راهی برای رونق تولیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در جلسه شورای برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: با توجه به شعار سال و اهمیت موضوع، همه ادارات و دستگاه‌ها باید یک پیوست فرهنگی برای فعالیت‌ها و اقدامات خود در حوزه رونق تولید داشته باشند.

وی افزود: موضوع فرهنگ سازی موضوع حائز اهمیتی است و اگر بتوانیم توجه به "تولید داخلی" را فرهنگ سازی کنیم و اهمیت آن را به بدنه جامعه منعکس نمائیم، نیمی از این مسیر را طی کرده ایم.

علیزاده تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی ارکانی دارد که حمایت‌های دولت، توجه به کیفیت محصول از سوی تولید کنندگان از اجزای آن است، اما حلقه اصلی این موضوع بی تردید مردم هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: این معادله مهم که خرید کالای ایرانی یعنی اشتغال و کاهش بیکاری، باید به صورت مناسب و پیوسته به جامعه منتقل شود تا تبدیل به یک فرهنگ مسلط و غالب شود.

علیزاده تصریح کرد: گفتمان سازی در سطح کلان جامعه کار یک یا دو دستگاه خاص نیست، همه باید در این زمینه احساس مسوولیت کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار