جانشین قرارگاه ثارالله گفت: بعد از درخواست امام برای مقابله با منافقین در عملیات مرصاد، آنقدر نیرو به جبهه آمد که در طول ۸ سال جنگ تحمیلی نظیر آن را ندیده بودیم.

هیتلر در مقابل منافقین امام زاده است / شمار نیروها در عملیات مرصاد بی نظیر بودبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله در همایش شکست استراتژیک منافقین از گذشته تا کنون که عصر امروز برگزار شد, گفت: استکبار جهانی وقتی دید که ما در سال‌های ۶۴ و ۶۵ قدرت‌مان چند برابر شده است به خصوص بعد از عملیات کربلای ۵ و کربلای یک، تصمیم گرفت قطعنامه ۵۹۸ را بر ما تحمیل کند.

جانشین قرارگاه ثارالله  تاکید کرد: سازمان ملل تا قبل از قطعنامه ۵۹۸، تعداد ۸ قطعنامه صادر کرده بود که البته بیشتر از آنکه قطعنامه باشند، توصیه‌نامه بودند.

 سردار کوثری در تشریح اهمیت بالای  عملیات کربلای یک افزود: پس از اشغال مهران توسط ارتش بعث در سال ۶۵، امام خمینی (ره) سه بار از فرمانده کل سپاه پیگیری کردند که مهران آزاد شود و به همین خاطر رزمندگان با تمام خستگی که در عملیات والفجر ۸ داشتند، با حداقل امکانات و نیرو، با انجام عملیات کربلای یک نه تنها مهران را پس گرفتند، بلکه ارتفاعات قلاویزان که به زرباطیه عراق مشرف بود را نیز از آن خود کردند.

وی  ادامه داد: دشمن وقتی که این شرایط را دید، از ابتدای سال ۶۶ خواست که ایران را برای پایان جنگ راضی کند.

جانشین قرارگاه  ثارالله اظهار کرد: از سوی دیگر در سال ۶۶ استکبار جهانی برای آنکه حواس ایران را از تنبیه کردن صدام پرت کند، در خلیج‌فارس شروع به شیطنت کرد و در آنجا جبهه‌ای را علیه جمهوری اسلامی ایران شکل داد، در همان اثنا بود که بچه‌های ما، کشتی‌های روسیه، انگلیس و آمریکا را زدند که این مورد آخر، اخیرا توسط شبکه افق به صورت شفاف و واضح نشان داده شد.

وی  افزود: بعد از جنایت حلبچه که صدام در حق کرد‌های عراق کرد، من خودم وارد آنجا شدم و با چشمان خودم دیدم که حتی پرنده‌های آسمان که صد‌ها متر بالای ارتفاع زمین پرواز می‌کردند هم به روی زمین افتاده و مرده بودند چه برسد به انسان‌ها. با چشمان خودم دیدم مردمی را که داشتند با ماشین از حلبچه فرار می‌کردند و سوار بر ماشین خشک شده و تمام کرده بودند.

سردار کوثری با بیان اینکه منافقین یک ماه قبل از عملیات مرصاد، در یک عملیات کوچک توانسته بودند مهران را اشغال کنند گفت: آن‌ها در طول این یک ماه دائما برای سمپات‌های خود شعار «امروز مهران فردا تهران» را ارسال می‌کردند و واقعا این توهم آن‌ها را برداشته بود که می‌توانند به راحتی تا تهران بیایند.

وی ادامه داد: بعد از درخواست امام خمینی (ره) برای مقابله با منافقین در عملیات مرصاد، آنقدر نیرو به خصوص نیروی جوان به جبهه آمد که در طول ۸ سال جنگ تحمیلی نظیر آن را ندیده بودیم.

جانشین قرارگاه ثارالله گفت: منافقین با ارتش بعث عراق قرار گذاشته بودند که یک ضرب و در مدت ۸ ساعت ااز سرپل‌ذهاب به میدان آزادی تهران برسند، اما ۴ روز در همان اسلام‌آباد گیر افتادند.

وی افزود: جنایات منافقین در اسلام‌آباد به گونه‌ای بود که باید بگوییم هیتلر پیش آن‌ها امامزاده بوده است.

جانشین قرارگاه ثارالله گفت: منافقین با ۵ هزار نفر و ۲۵ تیپ ۲۰۰ نفره، یک ستون ۱۵ کیلومتری در جاده به راه انداخته بودند، اما در عرض ۴ روز بیش از ۲ هزار آن‌ها کشته شدند، مابقی یا اسیر شدند یا گریختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار